چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

مشاوروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت کار منصوب شد

دکتر”روزبه کردونی” به عنوان مشاوروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منصوب شد.


با حکم دکترعلی ربیعی ، وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی دکتر”روزبه کردونی” به عنوان مشاوروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منصوب شد .

به گزارش تعاون آنلاین در این حکم آمده است:

نظر به مراتب دانش ، تعهد و تخصص ارزشمند جنابعالی درحوزه های عمومی ، اجتماعی،سیاست گذاری وارتباطات و با عنایت به تجربه جنابعالی در ایجاد تعامل هوشمندانه ومناسب با رسانه های مکتوب ، خبرگزاری ها ، پایگاه های اطلاع رسانی و گروه های ذی نفع به موجب این حکم به عنوان ” مشاوروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منصوب می شوید .

در ادامه حکم دکتر کردونی آمده است : کارکرد اصلی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کارکردی اجتماعی است که موضوعاتی نظیر فقر و نابرابری ازاصلی ترین اولویت های آن است . حتی بخش های اقتصادی آن نیز ماهیت اقتصاد اجتماعی دارد. جامعه کار و کارگر ، کارفرمایان ، کارآفرینان ،تعاونگران ، گروههای اجتماعی کم توان ، آسیب دیدگان اجتماعی ،  بیکاران در انتظارشغل، افراد جویای مهارت و بازنشستگان ، به عنوان اصلی ترین عناصر رشد و توسعه و رفاه کشور ، ذی نفعان بزرگ این وزارتخانه هستند که ما را ملزم به تبیین جامع مسائل و اطلاع رسانی صحیح برای جامعه و کنشگران این عرصه می نماید . به همین منظورمهم ترین مساله برای اینجانب از یکسو تبدیل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی به صدای گروه های خاموش و ازسوی دیگر انعکاس رسانه ای هوشمندانه فعالیت های برنامه ای دستگاه است .

دراین چارچوب و با توجه به اهمیت روابط عمومی کارآمد درتحقق سیاست ها واهداف این وزارتخانه ، انتظار می رود برای نیل به اهداف زیر با جدیت و تدبیر عمل نمایید :

۱-     ارتباط مستمر و هماهنگی کامل با شورای اطلاع رسانی دولت و سایرمراجع اطلاع رسانی و رسانه ای کشور

۲-     جمع آوری ، تحلیل وارائه اطلاعات و گزارش های سیاستی درخصوص وزارتخانه و ارائه هدفمند آن به افکارعمومی

۳-     رصد وتحلیل محتوای رسانه های فضای مجازی و مکتوب درحوزه ی عمومی

۴-     تلاش جهت گسترش گفتمان سازی درعرصه های مختلف

۵-     تدوین واجرای سیاست رسانه ای واحد در وزارتخانه ، سازمان ها و واحدهای تابعه

۶-      ایجاد انسجام ، هماهنگی و وحدت رویه بین روابط عمومی های سازمان ها و واحدهای تابعه وزارتخانه درحوزه های ارتباطی ، تبلیغاتی و اطلاع رسانی.

۷-     نظارت به منظور هم افزایی واستفاده بهینه از امکانات ، ایجاد هماهنگی ، هم سویی بین فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای معاونت ها ، سازمان ها و صندوق ها

۸-     برنامه ریزی برای صرفه جویی وبیشترین بهره گیری از هزینه های لازم برفعالیت های آگاهی بخش توسط سازمان ها ، گسترش خیرجمعی وسایرموارد مرتبط درهریک از حوزه ها ،

۹-     هماهنگی به منظور انتخاب مدیران روابط عمومی دستگاه ها ، سازمان ها و واحدهای تابعه ونظارت برعملکرد آن ها

۱۰-    تلاش جهت گسترش ارتباطات موثربین سطوح ستاد و صف و بین وزارتخانه ، واحدهای تابعه و ادارات کل دراستان ها

۱۱-    تلاش جهت گسترش روحیه امید ، اعتماد، نشاط اجتماعی ، شادابی و خیرجمعی درجامعه به ویژه جامعه کار و تولید

۱۲-    ایجاد زمینه گسترش حضورومشارکت بیشتر اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان ، فعالان مدنی و نهادهای خیریه در فرایند های سیاستگذاری

۱۳-    انعکاس واقعیت های اجتماعی جامعه ، انتقاد ها و پیشنهادهای گروه های ذیربط ، ذی نفع و شهروندان به واحدهای مرتبط

۱۴-    تلاش برای ایجاد گفت و گوی اجتماعی میان وزارتخانه و دستگاه های تابعه ، نهادهای مدنی و دانشگاه ها

درپایان این حکم اضافه شده است : امیدوارم مجموع تدابیرو فعالیت های جنابعالی موجب ارتقای شان و منزلت وزارت متبوع و اعتلای جایگاه آن درنزد افکارعمومی گردد . توفق شما را در انجام وظایفی که برعهده دارید ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

 

درج دیدگاه