پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

مشکلات تعاونی های مساکن مهر استان رو به اتمام است

تعاون آنلاین – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس پیگیری های بعمل امده مشکلات تعاونی های مساکن مهر استان که داراری پرژه های نیمه تمام می باشند رو به اتمام است.

احد حسینی عصر شنبه در جلسه شورای مسکن استان افزود: در این راستا طی برگزاری جلسات متعدد با تعاونی ها و ادارات نسبت به پیگیری و اتمام پروژه های توسط تعاونی ها اقدام شده است.
وی ادامه داد: همچنین جلسات متعددی با حضور کارشناسان اداره کل مسکن و شهرسازی و بانک ها جهت حل مشکلات تعاونی ها در اداره کل تعاون برگزار شده است.
حسینی با اشاره به مشکل تعاونی مسکن مهر انجمن صنفی ارسباران اهر افزود: این تعاونی دارای ۱۱۰ واحد نیمه تمام می باشد که مقرر شده به اداره راه و شهرسازی انتقال یابد، اما تاکنون به علت عدم تامین اعتبار امکان پذیر نشده است.
وی ادامه داد: اداره راه و شهرسازی نیز اعلام کرده است که به جهت تامین اعتبار قیر رایگان در اختیار شهرداری اهر قرار داده و شهرداری اهر باید نسبت به تامین اعتبار جهت واگذاری واحدها اقدام نماید که این امر تاکنون صورت نگرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در خصوص مشکل تعاونی مسکن مهر محله مسجد کوفه بناب نیز گفت: با وجود پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد متوقف و راکد باقی مانده است.
وی اظهار کرد: با توجه به پرداخت وام به پروژه دوران مشارکت به اتمام رسیده و لازم است پروژه مذکور نیز به راه و شهرسازی واگذار شود.
به گزارش ایرنا، حسینی خاطرنشان کرد: پروژه های مسکن مهر باسمنج، فرهنگ و ادب مرند، تعاونی مسکن مهر ترکمنچای، مسکن ساز اسکو دارای مشکلات بودند که در اثر پیگیری های انجام شده تا حدودی رفع شده اند.
وی اضافه کرد: تعدادی از تعاونی ها نیز به علت عدم تقسیط وام بانکی مشکلاتی برای اعضای شان ایجاد شده بود که موضوع از طریق ادارات کل تعاون و بنیاد مسکن پیگیری شد.

درج دیدگاه