جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

مشکلات تعاونی های مسکن کاهش می یابد

به منظور حل مشکلات تعاونی های مسکن، تفاهم نامه ای میان اتاق تعاون ایران و وزارت راه و شهرسازی منعقد می شود . به گزارش تعاون آنلاین، سلطانی نائب رئیس کمیسیون مسکن و خدمات فنی مهندسی اتاق تعاون ایران با اعلام این مطلب در بیست و ششمین نشست تخصصی کمیسیون مسکن و خدمات فنی مهندسی […]

به منظور حل مشکلات تعاونی های مسکن، تفاهم نامه ای میان اتاق تعاون ایران و وزارت راه و شهرسازی منعقد می شود .

به گزارش تعاون آنلاین، سلطانی نائب رئیس کمیسیون مسکن و خدمات فنی مهندسی اتاق تعاون ایران با اعلام این مطلب در بیست و ششمین نشست تخصصی کمیسیون مسکن و خدمات فنی مهندسی افزود: این توافق نامه در مراحل پایانی بررسی قرار دارد و انعقاد آن می تواند مشکلات تعاونی های مسکن را برطرف نماید. به گفته سلطانی نائب رئیس کمیسیون مسکن و خدمات فنی مهندسی اتاق تعاون ایران، نحوه استفاده بخش مسکن از ظرفیت های ماده ۱۲ با حضور مدیران شرکت بهینه سازی مصرف سوخت تحلیل و بررسی شد.

وی در بخش دیگری به تشکیل کارگروه تخصصی کمیسیون مسکن پرداخت و گفت: کارگروه تخصصی این کمیسیون به منظور بررسی موضوعات و کارشناسی آن پیش از طرح در کمیسیون همچنین پیگیری مصوبات این کمیسیون تشکیل می شود.

بیست و ششمین نشست تخصصی کمیسیون مسکن و خدمات فنی مهندسی با هدف بررسی نحوه استفاده بخش مسکن از ظرفیت های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید و بررسی تحولات بخش ساختمان و مسکن کشور با حضور نمایندگان اتاق ها برگزار شد.

 

 

درج دیدگاه