پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

معاون تعاون در بازدید از نمایشگاه مطبوعات خبر داد:ایجاد تعاونی های پشتیبان با هدف ارتقا معیشت خبرنگاران

تعاون

تعاون آنلاین- معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد تعاونی‌های پشتیبان جهت ارتقا معیشت و رفاه اهالی رسانه در هریک از روزنامه ها و خبرگزاری ها خبر داد. سید حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی عصر دیروز (یکشنبه) در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ضمن بازدید از […]

تعاون آنلاین- معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد تعاونی‌های پشتیبان جهت ارتقا معیشت و رفاه اهالی رسانه در هریک از روزنامه ها و خبرگزاری ها خبر داد.

سید حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی عصر دیروز (یکشنبه) در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ضمن بازدید از غرفه رسانه های مختلف مکتوب و دیجیتال از اهالی رسانه  خواست تا شهروندان را به همیاری و دیگر یاری ترغیب و تشویق کنند.به گفته کلانتری رسانه ها سهم و نقش انکار نشدنی در نهادینه شدن فرهنگ تعاون دارند.

معاون تعاون  در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تعاون آنلاین گفت:«حضور رسانه های تخصصی در هر حوزه ای می تواند منجر به رشد و ارتقا آن شود.این موضوع دربخش تعاون و تعاملات بین المللی که می تواند از مسیر رسانه شکل بگیرد بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

وی در پاسخ به این نقد که چرا ارتباط رسانه با بخش تعاون تعاملی یک سویه است و ضعف ارتباطی در این مجموعه احساس می شود،گفت:«این نقد از سوی ما پذیرفته شده است و برای رفع آن دست یاری به سوی اهالی رسانه دراز می کنیم.ما آمادگی داریم تا از همایش ها  و کارگاه های شما در راستای آگاهی بخشی به مدیران این بخش و تفهیم جایگاه رسانه در پیشبرد اهداف بخش تعاون حمایت کنیم.»

کلانتری همچنین پیشنهاد کرد تا رسانه ها با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و متخصص خود تعاونی های پشتیبان داشته باشند.این پیشنهاد می تواند در جهت ارتقا معیشت و رفاه خبرنگاران با استفاده از ظرفیت اعضای این مجموعه موثر واقع شود.

لازم به ذکر است بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از ۱۴ آبان لغایت ۲۱ آبان ماه با شعار «شفافیت، صداقت» همه روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای است.

4 دیدگاه ها

  1. علت ناکارامدی بخش تعاون به عنوان یکی از بخشهای اقتصادی در اقتصاد ملی در ایجاد اشتغال و تولید صرفا ریشه در ضعف و ابهامات قانونی بخش تعاون ندارد,بلکه به عوامل دیگری از جمله عدم برنامه ریزی توسط مدیران ناکار امد و غیر متخصص ,ضعف سیستم حمایتی در اعطای تسهیلات بانکی و ضعف بعد نظارتی دستگاههای متولی دولتی مرتبط می باشد.

  2. علت ناکارامدی بخش تعاون به عنوان یکی از بخشهای اقتصادی در اقتصاد ملی در ایجاد اشتغال و تولید صرفا ریشه در ضعف و ابهامات قانونی بخش تعاون ندارد,بلکه به عوامل دیگری از جمله عدم برنامه ریزی توسط مدیران ناکار امد و غیر متخصص ,ضعف سیستم حمایتی در اعطای تسهیلات بانکی و ضعف بعد نظارتی دستگاههای متولی دولتی مرتبط می باشد.

  3. علت ناکارامدی بخش تعاون به عنوان یکی از بخشهای اقتصادی در اقتصاد ملی در ایجاد اشتغال و تولید صرفا ریشه در ضعف و ابهامات قانون بخش تعاون ندارد,بلکه به عوامل دیگری از جمله عدم برنامه ریزی توسط مدیران ناکارامد و غیر متخصص ,ضعف سیستم حمایتی در اعطای تسهیلات بانکی و بعد نظارتی دستگاههای متولی دولتی مرتبط می گردد.بهادر انصاری
    Bahador1277@gmail.com

  4. علت ناکارامدی بخش تعاون به عنوان یکی از بخشهای اقتصادی در اقتصاد ملی در ایجاد اشتغال و تولید صرفا ریشه در ضعف و ابهامات قانون بخش تعاون ندارد,بلکه به عوامل دیگری از جمله عدم برنامه ریزی توسط مدیران ناکارامد و غیر متخصص ,ضعف سیستم حمایتی در اعطای تسهیلات بانکی و بعد نظارتی دستگاههای متولی دولتی مرتبط می گردد.
    بهادر انصاری
    Bahador1277@gmail.com

درج دیدگاه