پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

 معاون روابط کار : با تمام توان درصدد رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی هستیم

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس سیاست دولت تدبیر و امید و حمایت دستگاه قضا هیچ اقدامی در جهت تعطیلی بنگاه های اقتصادی انجام نمی شود و با تمام توان صدد رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی هستیم .

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس سیاست دولت تدبیر و امید و حمایت دستگاه قضا هیچ اقدامی در جهت تعطیلی بنگاه های اقتصادی انجام نمی شود و با تمام توان صدد رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی هستیم .

آذربایجان غربی مقام دوم در پرداخت تسهیلات اشتغال

به گزارش مرکز تعاون‌انلاین ، ” حاتم شاکرمی ” در دومین روز از  سفر دوروزه خود به استان آذربایجان غربی در جمع نمایندگان کارگران،کارفرمایان،تشکلهای کارگری و کارفرمایی و تعاونگران این استان  با عنوان اینکه در این راستا از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اقدامات قابل توجهی انجام شده است تصریح کرد: در خصوص بدهی بنگاه های اقتصادی به بانک ها و رفع این مشکل تفاهم نامه هایی با بانک ها منعقد شده است .

وی  با گرامیداشت هفته تعاون خاطر نشان کرد :تعاونی یک فعالیت اقتصادی است که منحصر به مکان و زمان خاصی نیست  و در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است که فعالیت های بسیار مهم اقتصادی در قالب تعاونی ها انجام می شود .

معاون روابط کار وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی ،  اخلاق مداری،مسئولیت اجتماعی و افزایش مشارکت اقتصادی مردم را از نقاط قوت فعالیت تعاوتی ها عنوان کرد و افزود: با تقویت تعاونی ها عدالت اجتماعی تقویت می شود .

وی  ،  نوسازی و بازسازی فرهنگ تعاونی،حرکت به سمت نو آوری و سازگاری با شرایط جدید به لحاظ تکنولوژی را لازمه فعالیت تعاونی ها عنوان کرد.

شاکرمی  از راه اندازی سامانه روابط کار با هدف کاهش مراجعات حضوری کارگران و کارفرمایان به ادارات کار و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده با بیش از۴۰ زیر سامانه خبر داد گفت: برای بهره مندی از این سامانه کارگران و کارفرمایان باید جهت احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند .

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : با راه اندازی این سامانه مسیر بسیاری از فساد ها مسدود خواهد شد .

وی  در خطاب به تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تصریح کرد:آنچه که ما از تشکلات انتظار داریم این است که به دور از شعارزدگی تشکلات  خود را تقویت کنند  و این کار مهم را از ابتدای دولت تدبیر و امید انجام داده ایم و توسعه ۶۵درصدی تشکلات از ابتدای دولت تدبیر و امید شاهدی بر این ادعاست .

درج دیدگاه