پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

معاون وزیر تعاون: اشتغال در مناطق روستایی کشور رونق می گیرد

حذف واسطه ها از طریق شرکت تعاونیمدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری
مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری جان‌محمد الله‌یاری

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که امسال با اختصاص ۱۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات، اشتغال در مناطق محروم و روستایی کشور رونق خواهد گرفت. به گزارش تعاون آنلاین، سید حمید کلانتری روز جمعه در حاشیه بازدید از چند تعاونی فعال شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعال […]

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که امسال با اختصاص ۱۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات، اشتغال در مناطق محروم و روستایی کشور رونق خواهد گرفت.
به گزارش تعاون آنلاین، سید حمید کلانتری روز جمعه در حاشیه بازدید از چند تعاونی فعال شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعال شدن تعاونی های روستایی امسال از اولویت های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
او گفت: ۹۳ هزار تعاونی اکنون در کشور وجود دارد که نقش مهمی در تولید، اشتغال و بهره وری ایفا می کنند.
کلانتری اظهار داشت: ۱۵۵ تعاونی دانش بنیان نیز در کشور فعال است که باید مورد حمایت جدی قرار گرفته و ایده های خود را در زمینه تولید پایدار و اشتغال پیاده کنند.
وی ادامه داد: ۱۴ بیمارستان هم در کشور به صورت تعاونی اداره می شود که این بیانگر ظرفیت های بالای بخش تعاون در رونق اقتصادی است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: در سفر به مشگین شهر قرار شد امسال افزون بر سهم ۲۰۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارهای اشتغال روستایی ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز به پنج تعاونی مشکل دار این شهرستان پرداخت شود.
شهرستان مشگین شهر از قطب های کشاورزی و گردشگری استان اردبیل نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

درج دیدگاه