چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

منابع بیمه بیکاری بر مصارف پیشی گرفت

مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار هم اکنون منابع بیمه بیکاری بر مصارف آن پیشی دارد¯ 95ÿ÷Eß

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از ۳ سال پیش تا کنون منابع بیمه بیکاری بر مصارف آن پیش گرفته است. به گزارش تعاون آنلاین مشیریان با اعلام این مطلب افزود: از سال ۱۳۸۱ تا ۹۳ مصارف بیمه بیکاری از منابع پیشی داشته است. وی با […]

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از ۳ سال پیش تا کنون منابع بیمه بیکاری بر مصارف آن پیش گرفته است.

به گزارش تعاون آنلاین مشیریان با اعلام این مطلب افزود: از سال ۱۳۸۱ تا ۹۳ مصارف بیمه بیکاری از منابع پیشی داشته است.

وی با اشاره به قانون بیمه بیکاری، این قانون را اثر گذار دانست و گفت: این قانون مختصر و مفید حتی اثرگذاری خود را در زمان حوادث قهریه مثل زلزله نشان داده است.

یاوری اعلام کرد: به استناد گزارشات سازمان تامین اجتماعی از سال ۹۳ تا کنون منابع بیمه بیکاری بیشتر از مصارف بوده است و آمارهای رسمی حکایت از این دارد که بر اساس ماده ۸ بیمه بیکاری مبالغ بیشتری نیز صرفه جویی شده است.

وی با اشاره به موظف بودن فنی و حرفه ای برای ارائه آموزش های مهارتی و منعطف گفت: وقتی مقرری بگیران آموزش های مهارتی ببینند دوباره به بازار کار، بازمی گردند و این باعث می شود تا صرفه جویی بیشتری در مصارف صورت بگیرد و تعداد مقرری بگیران کاسته شود.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون با اشاره به تاکید دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تشکیل کمیته های مشترک گفت: بر همین اساس ۵ کمیته مشترک شکل گرفت و امیدوارم این کمیته ها و کارگروه های مربوطه با جدیت به کار خود ادامه دهند تا اقدامات موثرتری انجام گیرد.

درج دیدگاه