شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

مهر پایان بر اخبار ضد و نقیض درباره تعطیلی کارخانه تولید تایر

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کارخانه آرتاویل تایر تعطیل نشده و مشکل کمبود مواد اولیه آن نیز با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت بزودی رفع می شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کارخانه آرتاویل تایر تعطیل نشده و مشکل کمبود مواد اولیه آن نیز با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت بزودی رفع می شود.

به گزارش تعاون آنلاین، قاسم رحیمی افزود: نه تنها توقف فعالیت این کارخانه شایعه بوده بلکه صاحبان کارخانه در حال توسعه کار و راه اندازی فازهای جدید هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تامین مواد اولیه برای این کارخانه با قیمت بالا صورت می گیرد، اظهار داشت: این کارخانه نزدیک یک هزار میلیار ریال از ایران خودرو و سایپا طلب دارد که در صورت پرداخت مشکل عمده ای از این کارخانه مرتفع می شود.

او افزود: سرمایه گذار طرح توسعه این کارخانه را آغاز کرده و در صورت تکمیل فرصت های خوب اشتغال در منطقه ایجاد می شود.

رحیمی ادامه داد: با راه اندازی خط تولید جدید، ضمن تامین نیازهای داخلی محصولات این کارخانه به کشورهای دیگر نیز صادر خواهد شد.

وی حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را یاد آ‌ور شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها موظفند از سرمایه گذاران حمایت کنند.

در این حال روابط عمومی کارخانه آرتاویل تایر نیز پس از نشر اخباری در باره تعطیلی این کارخانه در توضیحی که برای یکی از کانال های اینترنتی ارسال کرد، نوشت: کارخانه آرتاویل تایر مقتدرتر از همیشه کار خود را ادامه می دهد و نشانه بارز آن اجرای طرح توسعه آن می باشد که بی وقفه ادامه داشته و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید. این منبع افزود: تعطیلی فعلی هم در راستای تامین مواد اولیه بصورت انبوه و مستمر بوده ‌و هر اظهار نظر دیگر در این مورد تکذیب می شود.

مجتمع صنعتی آرتاویل تایر که با نام تجاری لاستیک گلدستون فعالیت می‌کند، در زمینه تولید انواع تایر رادیال سواری و تایرهای بایاس وانتی ،کامیونت ،کامیون و اتوبوسی فعالیت دارد

این شرکت یکی از تامین کنندگان تایرهای خودرو سازان ایران از جمله ایران خودرو و سایپا است .

درج دیدگاه