چهارشنبه, فروردین ۲۹, ۱۴۰۳

مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان شهریورماه است

آخر شهریورماه پایان مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی در کل کشور در نظر گرفتیم و امیدواریم شاهد رونق اشتغال در روستاها باشیم.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان شهریورماه است.

به گزارش تعاون آنلاین، سید حمید کلانتری صبح سه‌شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: سفرهای استانی با هدف بررسی و پیگیری موضوع توسعه اشتغال روستایی در دستور کار داریم و در بوشهر هم این موضوع دنبال می شود.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آخر شهریورماه پایان مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی در کل کشور در نظر گرفتیم و امیدواریم شاهد رونق اشتغال در روستاها باشیم.

وی به اهمیت فعالیت تعاونی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بخش تعاون یک حوزه مردمی و از میان مردم برخواسته است که می تواند به خوبی در خدمت جامعه باشد و همبستگی و بهره وری را ارتقا دهد.

کلانتری تصریح کرد: تشکیل تعاونی های تولیدی و صادراتی در هر شهرستان عامل سودآوری با محوریت افزایش تولید و صادرات است و حتی می‌توان ارزش افزوده اقتصادی در این بخش را به چند برابر افزایش داد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای غلبه بر مشکلات نیازمند اتحاد و تلاش بیشتر هستیم، خاطرنشان کرد: نیاز امروز حوزه اقتصاد و تعاون کشور هم گرایی و همبستگی است.

درج دیدگاه