پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

اعضای تعاونی در اندیمشک چقدر است؟

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ تعاونی در اندیمشک گفت: ۱۰ هزار نفر به صورت فعال در تعاونی‌های اندیمشک عضویت دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ تعاونی در اندیمشک گفت: ۱۰ هزار نفر به صورت فعال در تعاونی‌های اندیمشک عضویت دارند.

به گزارش تعاون آنلاین، سید ناصر حسینی اظهار کرد: حقوق حقه و مطالبات کارگران برای ایجاد آرامش و نشاط در جامعه و رونق کار و کسب مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هشت شورای اسلامی کار در اندیمشک فعال هستند، افزود: ۸۸۱ پرونده برای رسیدگی به مطالبات یک هزار و ۱۰۰ کارگر وجود دارد که ۲۵ درصد از پرونده‌ها به صورت سازش رفع مشکل شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: هشت انجمن صنفی به منظور حمایت از حقوق کسب و کار در اندیمشک فعالیت دارند و یک انجمن صنفی دیگر نیز به‌زودی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ تعاونی در شهرستان اندیمشک گفت: ۱۰ هزار نفر در شهرستان اندیمشک در حوزه تعاونی‌های اندیمشک عضویت داشته و ۱۲ تعاونی فرش‌دستباف در شهرستان تشکیل و فعال هستند.

حسینی، حمایت از تولید و کارآفرینی را دغدغه امروز جامعه دانست و اظهار کرد: ۳۲ طرح در زمینه اشتغال و تحقق حمایت از کسب‌ و کار در شهرستان به کمیته فنی برای اخذ تسهیلات تصویب و به استان معرفی شد.

وی با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته زیر گروه اشتغال گفت: ۱۵۱ طرح به ارزش ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به منظور رونق اقتصاد خانوارها برای دریافت تسهیلات تشکیل پرونده شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک تصریح کرد: جایگاه و نقش کارگر در تولید محصولات رفیع، مهم و برجسته محسوب شده و در این زمینه باید برنامه‌ریزی گسترده انجام شود.

درج دیدگاه