سه شنبه, اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

نصیری:گسترش فعالیت های بخش تعاون با تعاونی های سایر کشورها

رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیر نفتی اتاق تعاون ایران، برگزاری نمایشگاه تولیدات تعاونی ها در باکو و بازارهای هدف آفریقایی را از جمله برنامه های این کمیسیون طی سال جاری ذکر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران فضل اله نصیری در پاسخ به این سوال که در سال ۹۵ برای […]

رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیر نفتی اتاق تعاون ایران، برگزاری نمایشگاه تولیدات تعاونی ها در باکو و بازارهای هدف آفریقایی را از جمله برنامه های این کمیسیون طی سال جاری ذکر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران فضل اله نصیری در پاسخ به این سوال که در سال ۹۵ برای گسترش فعالیت های این کمیسیون چه برنامه هایی دارید، از انعقاد تفاهم نامه اتاق تعاون با زیمبابوه خبر داد و گفت: قصد داریم امسال این تفاهم نامه را اجرایی کنیم.
وی در بیان مقاصد این تفاهم نامه به اهداف تجاری و صادراتی با کشور مذکور اشاره و تاکید کرد: در قالب این تفاهم نامه گسترش تعاملات تجاری و صادراتی تولیدات بخش تعاون دنبال خواهد شد.
نصیری برگزاری نمایشگاه تولیدات و محصولات تعاونی ها در باکو و بازارهای هدف آفریقایی، برگزاری همایش توانمندی های صادراتی بخش تعاون را از جمله برنامه های این کمیسیون در سال ۹۵ و به منظور گسترش فعالیت های بخش تعاون با تعاونی های سایر کشورها ذکر کرد.
وی تاکید کرد: قصدمان این است که یک پایگاه تجاری برای عرضه تولیدات صادراتی بخش تعاون در قاره آفریقا ایجاد کنیم.
رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیر نفتی اتاق تعاون هم چنین با اشاره به توسعه فعالیت های صادراتی استان های همجوار با کشورهای مرزی، تشکیل کارگروه های استانی در اتاق های تعاون استانی را برای گسترش تعاملات صادراتی ضروری دانست.
نصیری افزود: به منظور گسترش و تسهیل این فعالیت ها بهتر است نمایشگاه توانمندی های صادراتی در اتاق های استانی که با برخی از کشورها مرز مشترک دارند، برگزار شود.

منبع اتاق تعاون ایران

درج دیدگاه