جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

نوبخت: ایران رتبه هجدهم اقتصاد جهان را دارد

تعاون آنلاین – معاون برنامه ریزی رئیس جمهوری گفت: با کمک صنعتگران کشور توانسته ایم رتبه هجدهم اقتصاد جهان را کسب کنیم.

محمدباقر نوبخت روز جمعه در مراسم افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع چدن در نجف آباد اصفهان گفت: با تلاش صنعتگران کشور بویژه صنعتگران استان اصفهان موفق به کسب این رتبه شده ایم .
طرح توسعه شرکت صنایع چدن نجف آباد با اعتبار۲۰۰ میلیارد ریال در چهارمین روز دهه فجر با حضور معاون رییس جمهوری، زرگرپور استاندار اصفهان و جمعی از مدیران استان و صنعتگران به بهره برداری رسید.
شرکت صنایع چدن در سال۱۳۶۱ تاسیس با برند ‘اس،سی،آی’ (SCI) در زمینی به مساحت۱۳۰ هزار مترمربع، زیربنای۴۰ هزار مترمربع و۲۶۰ نفر نیرو و ظرفیت تولیدی سالانه ۱۸ هزار تن در زمینه تولید قطعات خودروهای سنگین فعالیت خود را شروع کرد که علاوه بر تامین قطعات خودروسازان داخلی، محصولاتش را به هشت کشور جهان نیز صادر می کند.
به گزارش ایرنا، مجموعه چرخ پنجم، مجموعه مندل، اکسل تریلر، مجموعه کاورکلاچ، توپی چرخ، دیسک، پره چرخ و قطعات شاسی از تولیدات محوری این شرکت است.
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت، عصر پنجشنبه در سومین روز از دهه مبارکه فجر برای افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی وارد اصفهان شد و در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال استاندار و مسئولان محلی قرار گرفت.
شهرستان نجف آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

درج دیدگاه