جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

نیمی از تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

یوسفی به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: نرخ این تسهیلات درروستاها ۶ درصد و در شهرهای کمتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت ۱۰ درصد بوده و پرداخت تسهیلات از پنجم بهمن‌ماه آغازشده و در این طرح متقاضیان می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و همه مراحل دریافت تسهیلات به صورت الکترونیکی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا به امروز دو هزار ۸۷۹ طرح در استان زنجان در سامانه کارا ثبت شده و برای ۵۰۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی سهم استان زنجان از مجموع تسهیلات اشتغال روستایی را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در مرحله اول ۱۰۰ میلیارد تومان ابلاغ‌شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان تسهیلات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان موفق شده ۵۰ درصد به تعداد ۵۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات پرداخت کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز دو هزار ۸۷۹ طرح در استان  زنجان درسامانه کارا ثبت شده واین طرح ها در کمیته‌های فنی اشتغال شهرستان‌ها و استان موردبررسی قرارگرفته است، افزود: این طرح در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی است.در مجموع ۵۳۵ میلیارد تومان طرح تصویب‌شده که‌ این میزان دو برابر اعتبارات استان در این طرح است.

یوسفی به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: نرخ این تسهیلات درروستاها ۶ درصد و در شهرهای کمتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت ۱۰ درصد بوده و پرداخت تسهیلات از پنجم بهمن‌ماه آغازشده  و در این طرح متقاضیان می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و همه مراحل دریافت تسهیلات به صورت الکترونیکی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پس از نام نویسی دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست‌ها را بررسی و به بانک‌های عامل  بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی وامید، بانک کشاورزی و پست بانک‌ها ارجاع می‌دهند.

یوسفی ابراز کرد: تزریق این اعتبارات در روستاها به رونق اقتصادی کمک کرده و انگیزه ماندگاری روستائیان را در این مناطق تقویت می کند.

درج دیدگاه