سه شنبه, فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

وزیر کار به استان مرکزی می رود

علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سفری یکروزه فردا ۱۶ آبان ماه به استان مرکزی سفر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سفری یکروزه فردا ۱۶ آبان ماه به استان مرکزی سفر می‌کند.

محمدتقی آبایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان مرکزی گفت: علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی فردا سه شنبه ۱۶ آبان ماه به استان مرکزی سفر می‌کند. وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در سفر یک‌روزه خود به استان مرکزی به شهرستان فراهان خواهد رفت.

وی ادامه داد: افتتاح شعبه تامین اجتماعی فراهان، حضور در شورای اداری شهرستان های فراهان، تفرش و آشتیان و برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارتخانه در سالن جلسات فراهان از جمله برنامه های وزیر در استان خواهد بود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر در قلب ایران واقع شده است و به عنوان یکی از قطب های مهم اقتصادی و کارگری کشور مطرح است.

ربیعی به فراهان هم می آید

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان از سفر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مرکزی و حضور وی در شهرستان فراهان طی روز شانزدهم آبان ماه جاری خبر داد.

محمد حسینی اظهار داشت: ازجمله مطالبات مهم مردم شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان طی سال های اخیر، موضوعات مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است. اقداماتی در زمینه راه اندازی شعبه تامین اجتماعی شهرستان فراهان، رفع مشکلات بهزیستی این شهرستان و همچنین اداره فنی و حرفه ای و صدور حکم بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی برای کشاورزان منطقه انجام شده و در رابطه با همین پیگیری ها از وزیر کار دعوت صورت گرفت تا به استان مرکزی بیاید.

وی بیان کرد: در سفر سال جاری وزیر به استان مقرر بود وی در شهرستان فراهان نیز حضور یابد، اما به سفر بعدی موکول شد و به دنبال پیگیری های صورت گرفته برای تحقق سفر وی به حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه در شهرستان فراهان حضور می یابد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی جلسه شورای اداری که صبح این روز با حضور وزیر تعاون و مسئولان سه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان در شهرستان فراهان برگزار خواهد شد، مطالبات و انتظارات مردم این حوزه انتخابیه و کمبودهای مرتبط با زیرمجموعه های این وزارتخانه مطرح و برای رفع این دغدغه ها تصمیم گیری می شود.

حسینی اضافه کرد: افتتاح شعبه تامین اجتماعی شهرستان فراهان توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه های این سفر است.

 

درج دیدگاه