شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

در پی تجمع بی سر و صدا در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رخ داد

پاساژی که افتتاح نشده حاشیه ساز شد

تعاون آنلاین-سهامداران یک مجتمع تجاری در حال ساخت معروف در حاشیه دریاچه چیتگر، دیروز در مقابل یکی از ساختمان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند. خواسته آنها، تداوم روند ساخت مجتمع تجاری ای بود که ماه ها است ساخت آن متوقف شده و به گفته تعدادی از سهامداران، سرمایه جمع آوری شده برای آن، در جایی دیگر هزینه شده است.

با این همه، مسئولان وزارتخانه از معترضین خواستند تجمع خود را در داخل نمازخانه ساختمان ادامه دهند تا موضوع ابعاد گسترده تری پیدا نکند. خبرنگار اعزامی تعاون آنلاین به محل تجمع، که البته اجازه ورود به جلسه اعتراضی را پیدا نکرد، بعد از خروج معترضین با تعدادی از آنها گفت وگو کرد و از کم و کیف ماجرا پرسید. ظاهراً اعضای هیئت مدیره این مجمتع تجاری، بر خلاف اساسنامه، روند ساخت را به سمت و سویی برده اند که سهامداران مخالف آن بوده اند و علاوه بر این، تخلفات گسترده ای هم صورت داده اند.

۵۰ میلیارد سرمایه مان به باد رفت!

یکی از معترضین به خبرنگار تعاون آنلاین گفت:«پاساژی که قرار بوده ساخته شود با آنچه که در حال حاضر ساخته شده زمین تا آسمان فرق دارد و هیئت مدیره، بدون توجه به خواست سهامداران هر کاری که خواسته انجام داده است.» او ادامه داد:«خیلی از دوستان خود من در این مجتمع سرمایه گذاری های کلان انجام داده اند و مثلاً یک میلیارد، ۲ میلیارد و حتی ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند. سرمایه ما الآن ماه ها است خوابیده و حتی از بین رفته است.»

یکی دیگر از معترضان هم فرضیه ای دیگر را مطرح می کند:«در نزدیکی این مجتمع تجاری، یکی از چهره های معروف اقتصادی در حال ساخت یک پاساژ بوده و حدس ما این است که این شخص به اعضای هیئت مدیره مبلغی رشوه داده است تا روند ساخت مجتمع تجاری ما با اخلال عمدی مواجه شود و پاساژ خود او زودتر به بهره برداری برسد.» وی ادامه داد:«البته جای شکرش باقی است که مسئولین وزارت تعاون با ما همکاری کردند و در جلسه ما با هیئت مدیره نقش واسطه را داشتند.»

تعاون آنلاین در روزهای آتی مجموعه گزارش هایی درباره این مجتمع تجاری و طرفین ذینفع در این مجادله منتشر خواهد کرد و آماده است تا دیدگاه های آنان را منتشر کند.

درج دیدگاه