شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

پرداخت تسهیلات به ۱۲۱ طرح اشتغالزا

بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به ریاست حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تسهیلات بانکی برای ایجاد ۱۲۱ طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان سمنان پرداخت شد.

به گزارش تعاون آنلاین، اسماعیل غنیان صبح امروز در بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان که در محل سالن جلسات سرپرستی امور شعب بانک توسعه تعاون و با حضور معاون استاندار سمنان برگزار شد اظهار داشت: برای اجرای این ۱۲۱ طرح اشتغالزایی ۴۴۳ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه توسعه اشتغال روستایی و عشایری و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی از جمله رویکردهای مهم دولت است گفت: پیگیری ایجاد اشتغال روستایی و عشایری نیز در استان نیز در حال انجام است و در این راستای تعاملاتی نیز با بانک‌های استان برای ارائه تسهیلات انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به مهم‌ترین اهداف اجرای طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری گفت: طرح ملی اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان و عشایری با هدف ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق انجام می‌شود.

غنیان با اشاره به اینکه بانک‌ها باید برای اعطای تسهیلات اشتغال روستایی طرح‌های متقاضیان سرمایه‌گذاری در این حوزه را مصوب کنند گفت: تا کنون ۱۶۲ طرح در بانک‌های عامل اشتغال روستایی به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به مبلغ این طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: در مجموع هزار و ۱۳۱ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها مصوب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از تعداد طرح‌های مصوب شده نیز در مجموع ۱۴۱طرح با مبلغ ۶۷۵ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال منجر به عقد قرارداد شده است.

 بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به ریاست حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

درج دیدگاه