شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

به گزارش تعاون آنلاین:

پیام تبریک حزب اعتدال‌وتوسعه به ربیعی

یعقوب رستمی
یعقوب رستمی

یعقوب رستمی، رئیس کانون کارگری و کارفرمایی حزب اعتدال‌وتوسعه به نمایندگی از این کانون، رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به علی ربیعی برای تصدی مجدد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را طی نامه‌ای تبریک گفت.

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

سرور فرهیخته و اندیشمند، جناب آقای دکتر ربیعی؛

مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

 

با سلام و تحیات الهی؛

رأی اعتماد مجدد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حضرت‌عالی در روز به یادماندنی ۲۹ مردادماه موجی از سرور و شادمانی را در دل خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارمغان آورده است که به نوعی یادآور حماسه ۲۹ اردیبهشت ماه می‌باشد.

قطعاً رای قاطع و اعتماد صادقانه و خالصانه نمایندگان فرهیخته و فهیم به حضرت‌عالی، علاوه بر توجه به عملکرد مثبت وزارت متبوع در ۴ سال دولت یازدهم می‌باشد.

خداوند را شاکریم که شاهد حضور مجدد وزیری پاکدست، دلسوز و مدیر و مدبر هستیم که به گفته ریاست محترم جمهور، جناب آقای دکتر حسن روحانی، در دل کار بزرگ شده و در دل کار و کارگر رشد پیدا کرده است.

اینجانب نیز با قلبی لبریز از امید و به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تولید، کارگران، کارفرمایان، تعاونگران حزب اعتدال‌وتوسعه، انتخاب شایسته، آگاهانه و صادقانه حضرت‌عالی را صمیمانه تبریک عرض نموده و رجاء واثق داریم که این انتخاب مجدد نوید بخش آینده‌ای روشن و پر از امید خواهد بود.

 

یعقوب رستمی

رئیس کانون کارگری و کارفرمایی حزب اعتدال‌وتوسعه

درج دیدگاه