جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

«پیشگامان»  فاتح جوایز جشنواره  تعالی مدیریت تعاونی ها

    تعاونآنلاین – تندیس بلورین و تقدیرنامه جایزه تعالی مدیریت تعاونی به اتحادیه تخصصی امورزیربنایی پیشگامان اهدا شد. پنجمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی ها با رویکرد نوآوری و تحول در مدیریت و بهره وری تعاونی ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و از اتحادیه تخصصی امور زیربنایی پیشگامان،شرکت […]

 

 

تعاونآنلاین – تندیس بلورین و تقدیرنامه جایزه تعالی مدیریت تعاونی به اتحادیه تخصصی امورزیربنایی پیشگامان اهدا شد.

پنجمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی ها با رویکرد نوآوری و تحول در مدیریت و بهره وری تعاونی ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و از اتحادیه تخصصی امور زیربنایی پیشگامان،شرکت تعاونی باشگاه مشتریان پیشگامان(گام پلاس)،شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده(پرواز)،شرکت تعاونی پیشگامان نصف جهان و باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان با اهدای تندیس بلورین و تقدیرنامه قدردانی  شد.

به گزارش تعاون آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در این جشنواره که به همت خانه تعاونگران ایران برگزار شد، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران تعاونی ها و تعاونگران برتر سراسر کشور حضور داشتند.

هدف از برگزاری پنجمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی و تعاونی های سرآمد در حوزه تعالی مدیریت تعاون است.

معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاونی ها باید الگویی برای توسعه اقتصاد کشور باشند گفت: دو گروه در ارتقا تعاونی ها موثرند؛ نخست دولت و سپس خود تعاونی ها که سهم عمده ای در این ارتقا دارند.

کلانتری درباره اینکه آیا دولت باید به تعاونی ها یاری رساند افزود: با این موضوع که دولت باید کمک های مالی به تعاونی ها ارائه دهد مخالفم بلکه این تعاونی ها هستند که  باید خودشان رشد کنند و ترویج دهنده تعاونی ها باشند در واقع دولت وظیفه توانمندسازی و مشوق سازی دارند و آنان نباید خود را نیازمند دولت بدانند.

وی با تأکید بر بهم پیوستن تعاونی های کوچک و خرد به یکدیگر افزود: تعاونی های کوچک با پیوستن به یکدیگر باعث موفقیت بیشتر در زمینه کارکردها، افزایش سرمایه و در نتیجه درآمد و سود بیشتر خواهند شد.

معاون وزیر تعاون اضافه کرد: هنر دولت این است که میدان را برای نقش آفرینی تعاونی ها باز کند و تعاونی ها در این فضا با نوآوری و نظارت بر خود، توسعه یابند و با این کار تعاونی ها به مظهر اتحاد، اشتغال و افزایش بهره وری در کشور تبدیل می شوند.

درج دیدگاه