پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

پیش شرط پرداخت تسهیلات اشتغال چیست؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در فرایند پرداخت تسهیلات، صرفا پرداخت وام کافی نیست بلکه باید مبنا توانمندسازی و ایجاد اشتغال باشد. به گزارش تعاون آنلاین؛ مهرداد جهاندیده در جلسه شورای اداری بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: این بانک نقش مهمی در گره گشایی و تعامل با بخش تعاون دارد. […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در فرایند پرداخت تسهیلات، صرفا پرداخت وام کافی نیست بلکه باید مبنا توانمندسازی و ایجاد اشتغال باشد.

به گزارش تعاون آنلاین؛ مهرداد جهاندیده در جلسه شورای اداری بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: این بانک نقش مهمی در گره گشایی و تعامل با بخش تعاون دارد.

وی گفت: بانک توسعه تعاون میتواند با توجه به منابع مالی ویژه ای که در اختیار دارد یک امکان و ابزار مهم برای تحقق اهداف عالیه تعاون در سطح ملی و استانی باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه با بیان اینکه تعاون ریشه در آموزه های دینی دارد و مبتنی بر اقتصاد مردمی است افزود: افزایش اعتماد به تعاونی ها و شناساندن مزیت های تعاون به مردم لازمه ارتقای این بخش خواهد بود.

جهاندیده همچنین با اشاره به اجرای دو طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی همزمان با سراسر کشور در استان گفت: این طرح ها از مهمترین اولویت های دولت دوازدهم برای اشتغالزایی و توانمندسازی به شمار می رود که با پیگیری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجراست.

وی با اشاره به میزان تسهیلات استان از اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری و نقش بانک توسعه تعاون بعنوان یکی از بانک های عامل پرداخت کننده این تسهیلات افزود: صرفا طرح هایی مشمول دریافت تسهیلات می شوند که مطابق با ظرفیت سنجی و متناسب با رسته‌های اولویت دار تعریف شده باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان همچنین نقش برنامه ها و مداخلات نهادی را در پیاده سازی برنامه های توسعه کسب و کار و اشتغال برجسته دانست و بر نقش آفرینی نهادهای توسعه ای در اجرای برنامه های اشتغال تاکید کرد

درج دیدگاه