چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

چقدر تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان پرداخت شد؟

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است. به گزارش تعاون انلاین؛ محمد دیوجان افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۵۶ طرح توسط بانک های عامل پرداخت […]

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است.
به گزارش تعاون انلاین؛ محمد دیوجان افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۵۶ طرح توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

وی اشتغال ایجاد شده از محل پرداخت این تسهیلات را هزار و ۷۱۹ نفر بیان کرد که هزار و ۷۰۳ نفر در قالب مستقل، ۱۴ نفر در قالب تحت پوشش و ۲ نفر در قالب پشتیبان این تسهیلات را دریافت کرده اند.

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این مشاغل عمدتا در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کشاورزی و خدمات ایجاد شده اند.

دیوجان با بیان اینکه مشاغل خانگی و کسب و کار خرد از جمله مشاغل مزیت‌دار به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: در روزهای باقیمانده تا پایان سال نیز روند پرداخت تسهیلات در استان ادامه خواهد داشت.