چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

با حضور شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس

چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی برگزار شد

‎”چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی” با حضور شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس و واحد تشکیلات، روشها و منابع انسانی اتحادیه تخصصی پیشگامان در روزهای نهم و دهم بهمن‌ ماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، این کنفرانس با محوریت الگوهای تدوین برنامه‌های […]

‎”چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی” با حضور شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس و واحد تشکیلات، روشها و منابع انسانی اتحادیه تخصصی پیشگامان در روزهای نهم و دهم بهمن‌ ماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، این کنفرانس با محوریت الگوهای تدوین برنامه‌های توسعه فردی کارکنان، ابزارهای کیفیت درآموزش و توسعه سرمایه انسانی، رویکردهای نوین در مدیریت استعداد با حضور اعضای هیات علمی، مدیران، کارشناسان آموزش و توسعه منابع انسانی از مراکز ومؤسسات علمی و پژوهشی و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

در این کنفرانس مقاله مشترکی از آقایان مهندس سمیعی و مهندس کشورشاهی  باعنوان «فاکتورهای مدیریت منابع انسانی زمینه‌ساز در پیاده‌سازی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی» جزو ۴٠ مقاله برتر برگزیده همایش حاضر انتخاب شد که در کتاب اختصاصی این کنفرانس چاپ و منتشر خواهد گردید.

همچنین شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس در نمایشگاه جانبی این کنفرانس، نرم‌افزارهای مدیریت فرایند آموزش (آکسون) و سیستم نرم‌افزاری ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه را ارائه نمود.

درج دیدگاه