سه شنبه, فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

کاروان بزرگ کمک‎های بازرگانان کردستان، راهی کرمانشاه شد

پس از تشکیل کمیته جمع‎آوری کمک‎های تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان استان کردستان کمک‎های شایان توجهی برای آسیب دیدگان کرمانشاه در حال جمع‎آوری است و کاروان بزرگ این کمک‎ها به سمت کرمانشاه راهی شد. به گزارش تعاون آنلاین، مهرداد حسینی رئیس اتاق تعاون کردستان، با بیان اینکه کمیته جمع‎آوری کمک‎های تجار و بازرگانان با همکاری […]

پس از تشکیل کمیته جمع‎آوری کمک‎های تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان استان کردستان کمک‎های شایان توجهی برای آسیب دیدگان کرمانشاه در حال جمع‎آوری است و کاروان بزرگ این کمک‎ها به سمت کرمانشاه راهی شد.

به گزارش تعاون آنلاین، مهرداد حسینی رئیس اتاق تعاون کردستان، با بیان اینکه کمیته جمع‎آوری کمک‎های تجار و بازرگانان با همکاری اتاق‎های تعاون، بازرگانی و اصناف و همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است، گفت: فعالان اقتصادی و خیرین استان می‎توانند کمک‎های خود را برای زلزله زدگان کرمانشاه در محل اتاق بازرگانی سنندج در چهار صفری تحویل دهند.

وی افزود: خوشبختانه تا به حال کمک‎های بسیار خوبی جمع‎آوری شده و روز سه شنبه اولین محموله این کمک‎ها ارسال شده است و روز جمعه هم کاروان بزرگ این کمک‎ها به سمت کرمانشاه راهی شده است.

حسینی با اشاره به اینکه همکاران اتاق های  تعاون، بازرگانی و اصناف در حال ساماندهی این کمک‎ها هستند، گفت: تلاش ما این بوده که نیازهای اساسی مردم آسیب دیده را در نظر داشته باشیم و اقلامی را جمع‎آوری و تهیه کنیم که به صورت جدی مورد نیاز آنهاست.

درج دیدگاه