چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

کدام رسته های شغلی در استان مرکزی واجد دریافت وام هستند؟

۹ رسته واجد اولویت در استان مرکزی برای دریافت تسهیلات در قالب برنامه اشتغال اعلام شد . به گزارش تعاون آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این خصوص گفت: فهرست رسته های شغلی اولویت دار این استان در قالب برنامه اشتغال فراگیر از محل ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعلام […]

۹ رسته واجد اولویت در استان مرکزی برای دریافت تسهیلات در قالب برنامه اشتغال اعلام شد .
به گزارش تعاون آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این خصوص گفت: فهرست رسته های شغلی اولویت دار این استان در قالب برنامه اشتغال فراگیر از محل ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعلام شده است.
محمد تقی آبایی با اشاره به اینکه سهم استان مرکزی از محل این اعتبارات ۲۹۱۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: قطعات خودرو، قطعات الکتریکی، محصولات گلخانه ای، پرورش طیور، الیاف مصنوعی و عایق های رطوبتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، انار و صنایع وابسته، تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات ریلی و پرورش دام سنگین، اولویت رسته های شغلی در استان مرکزی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: رسته های شغلی در حوزه های گردشگری، فناوری اطلاعات (IT)، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرهنگی و هنری و ورزش و سلامت باید به عنوان اولویت اول در زنجیره ارزش و تخصیص تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه و قوانون حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری مورد توجه جدی قرار گیرد.
بر اساس آخرین آمار سامانه رصد در سال جاری پنج هزار و ۲۶۹ فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد شده است.

درج دیدگاه