چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

کشاورزی و صنعت صدر نشین تعاونی های ثبت شده در آذرماه

بررسی ها نشان می دهد از ۳۵۸ تعاونی ثبت شده در آذر ماه سال جاری، فعالیت های کشاورزی و جنگل داری صدر نشین تقاضا برای فعالیت در این ماه اعلام شدند . به گزارش تعاون آنلاین، بررسی ها نشان می دهد در آذر ماه سال جاری ۳۵۸ تعاونی با ۵ هزار و ۵۹۱ عضو در […]

بررسی ها نشان می دهد از ۳۵۸ تعاونی ثبت شده در آذر ماه سال جاری، فعالیت های کشاورزی و جنگل داری صدر نشین تقاضا برای فعالیت در این ماه اعلام شدند .

به گزارش تعاون آنلاین، بررسی ها نشان می دهد در آذر ماه سال جاری ۳۵۸ تعاونی با ۵ هزار و ۵۹۱ عضو در کشور به ثبت رسیده اند که از این تعداد تعاونی هایی که در حوزه کشاورزی، شکار و جنگل داری فعالیت می کنند، بیشترین تقاضای ثبت را به خود اختصاص داده اند . از ۳۵۸ تعاونی ثبت شده در اذر ماه سال جاری ، ۱۲۰ تعاونی در حوزه کشاورزی، شکار و جنگل داری فعالیت می کنند . دومین رشته پرتقاضا نیز صنعت است که در این ماه ۱۰۴ تعاونی در این بخش به ثبت رسیده است. کمترین تقاضا در این حوزه به تعاونی های استخراج معدن اختصاص داشت و در این دوره هیچ تقاضایی برای فعالیت تعاونی جدید در این حوزه به ثبت نرسیده است .سرمایه اولیه تعاونی های مذکور در کل برابر با ۷۷۳۲۵ میلیون ریال اعلام شده است.

بر اساس آمارهای ارائه شده ۶۷۰۹ فرصت شغلی در این ماه ، با تشکیل تعاونی های جدید به ثبت رسیده است.

هر چند تعداد تعاونی های ثبت شده در حوزه کشاورزی، شکار و جنگلداری بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است اما در حوزه ایجاد شغل ، بیشترین تعداد به تعاونی های ثبت شده  در بخش صنعت اختصاص دارد.

در این دوره زمانی ۱۰۴ تعاونی در بخش صنعت به ثبت رسیده که در اثر آن ۱۹۲۸ فرصت شغلی ایجاد می شود . تعداد فرصت های شغلی ثبت شده در تعاونی های بخش کشاورزی، شکارو جنگلداری ۱۷۷۷ فرصت شغلی اعلام شده است.

تعداد تعاونی های ثبت شده در آذرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۳۷ واحد افزایش را تجربه کرده است .

استان های فارس و خراسان رضوی به ترتیب با تعداد ۵۶ و ۵۵ تعاونی بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده در این ماه را به خود اختصاص داده اند.

amar

 

درج دیدگاه