پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

کلانتری: باید به وسعت ایران تعاونی ایجاد کنیم

نحوه دریافت تسهیلات بدون وثیقه را بخوانید/ تعاونی ها به اقتصاد گردشگری وارد شدند

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی با تاکید بر ایجاد تعاونی به وسعت ایران و عضویت تمام شهروندان در تعاونی ها گفت: رفتارهای ناشایست و فساد باید جای خود را به فرهنگ تعاون بدهند. حمید کلانتری در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی که به مناسبت هفته تعاون در هتل المپیک تهران با تاکید […]

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی با تاکید بر ایجاد تعاونی به وسعت ایران و عضویت تمام شهروندان در تعاونی ها گفت: رفتارهای ناشایست و فساد باید جای خود را به فرهنگ تعاون بدهند.

حمید کلانتری در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی که به مناسبت هفته تعاون در هتل المپیک تهران با تاکید بر اهمیت بخش اقتصاد تعاونی گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به فرهنگ تعاون و همیاری به معنی عام کلمه دارد.

وی ادامه داد: باید در کشور تعاونی به وسعت ایران تاسیس کنیم به این معنی که همه شهروندان ایرانی عضو آن باشند و اصول تعاونی را رعایت کنند که امانت، صداقت، همیاری و مشارکت از جمله اصول تعاونی هستند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت ۹۳ هزار شرکت تعاونی در کشور گفت: شرکت های تعاونی به طور خاص ظرفیت بسیار بزرگی در اقتصاد کشور هستند که باید از توانمندی های این بخش از اقتصاد برای توسعه اقتصادی کشور بهره بگیریم ضمن اینکه فرهنگ تعاون باید به معنی عام در جامعه جای خود را به رفتارهای ناشایست و فساد دهد.

بر اساس این گزارش در این جشنواره که با حضور علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد از تعاونی های برتر ملی در سال ۹۷ تجلیل و تقدیر شد.

درج دیدگاه