پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

کلانتری: مدیران شرکت تعاونی باید نگاهی آینده نگر داشته باشند

نحوه دریافت تسهیلات بدون وثیقه را بخوانید/ تعاونی ها به اقتصاد گردشگری وارد شدند

کلانتری گفت: تعاونی ها زمانی رشد پیدا خواهند کرد که بر روی نقاط قوت خود تاکید داشته و آنها را تقویت کنند تا بتوانند نه تنها در سطح کشور بلکه در جهان موفق شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت تعاونی در شرف احداث خوشه طلایی ناب سبلان مشگین شهر و پروش ماهی حکیم قشلاقی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر قاسم رحیمی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اردبیل ، نعمتی مدیریت تعاون و همچنین کارشناسان و تعاونگران این اداره کل از شرکت تعاونی در شرف احداث خوشه طلایی ناب سبلان مشگین شهر و پرورش ماهی حکیم قشلاقی بازدید کردند.
در این بازدید مهندس کلانتری اظهار کرد: مدیران شرکت تعاونی باید نگاهی آینده نگرانه داشته باشند و با این نگاه که در شرکت تعاونی وجود داشته باشد این خود شرکت تعاونی ها هستند که تصمیم می گیرند که چه پیشرفتی برای خود به ارمغان بیاورند .
وی تاکید کرد: تعاونی ها زمانی رشد پیدا خواهند کرد که بر روی نقاط قوت خود تاکید داشته و آنها را تقویت کنند تا بتوانند نه تنها در سطح کشور بلکه در جهان موفق شود.

درج دیدگاه