جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

کمبود اتوبوس بین شهری در مرزهای عراق نیست

در حالی که افزایش قابل توجه نرخ بلیت پرواز تهران – نجف در ایام اربعین اعتراض بسیاری از زائران را بر انگیخت خبرهای رسیده به نقل از مدیر عامل اتحادیه تعاونی مسافربری حاکی است مسافران کربلا از مرزهایی که رفته اند به کشور بازگردند تا برای رفت و آمد با مشکل مواجه نشوند. محمدرضا عامری […]

در حالی که افزایش قابل توجه نرخ بلیت پرواز تهران – نجف در ایام اربعین اعتراض بسیاری از زائران را بر انگیخت خبرهای رسیده به نقل از مدیر عامل اتحادیه تعاونی مسافربری حاکی است مسافران کربلا از مرزهایی که رفته اند به کشور بازگردند تا برای رفت و آمد با مشکل مواجه نشوند.

محمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافری گفته است: ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس برای ایام اربعین در نظر گرفته ایم و در مرز مهران ۲هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای برگشت زائران در نظر گرفته شده تا مسافران با مشکلی مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد ناوگان اتوبوس با تعداد زائران هماهنگ شده بود،بنابراین مسافرانی که در موقع رفتن به کربلا از مرز مشخصی عبور کرده بودند در موقع برگشت باید از همان مرز عبور کنند تا با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.

عامری با بیان اینکه برای بلیط مسافران در ایام اربعین تخفیفاتی در نظر گرفته شده بود گفت: برای بلیط های رفت همان نرخ سال ۹۵ احتساب شده و برای برگشت زائران نیز ۱۰ درصد نرخ بلیط را کاهش دادیم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافری اضافه کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های دقیق و بازرسی های صورت گرفته بازار سیاه و دلالی برای بلیط ها به مرزهای کربلا انجام نشد است.

بر اساس این گزارش، در ایام اربعین مقرر شده بود که نرخ های بلیط دو برابر شود و این امر زمینه ساز گله مندی بسیاری از مسافران شده است که با پیگیری های صورت گرفته به نظر می رسد که نرخ بلیط اتوبوس به مرزهای عراق کاهش یافته است.

درج دیدگاه