شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

کمیسیون بانوان اتاق تعاون لرستان آغاز به کار کرد.

اتاق تعاون استان لرستان
اتاق تعاون استان لرستان

کمیسیون بانوان به عنوان نخستین کمیسیون تخصصی اتاق تعاون استان لرستان با انتخاب هیئت رئیسه، کار خود را آغاز کرد. به گزارش تعاون‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون استان لرستان، کمیسیون بانوان این اتاق در جلسه‌ای با حضور رئیس اتاق، معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و […]

کمیسیون بانوان به عنوان نخستین کمیسیون تخصصی اتاق تعاون استان لرستان با انتخاب هیئت رئیسه، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش تعاون‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون استان لرستان، کمیسیون بانوان این اتاق در جلسه‌ای با حضور رئیس اتاق، معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و اعضای اصلی این کمیسیون تشکیل شد.

در این جلسه، اعضای اتاق تعاون ایجاد سه واحد مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی تعاون، مرکز مشاوره بازاریابی و صادرات کالای تعاون لرستان  و مرکز مشاوره اقتصادی وحقوقی امور تعاونی‌ها را در دستورکار قرار دادند.

قرار است در طرح تکاپو (طرح روستایی توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار) با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان اقتصادی سازمان ملل (یونیدو) به سرمایه‌گذاری در چهار اولویت تعیین‌شده برای لرستان اقدام شود.

همچنین قرار بر این است که اتاق تعاون استان لرستان به منظور پویایی بخش تعاون و پررنگ‌تر شدن نقش این اتاق، اجرای تفاهمات صورت‌گرفته با دو شرکت خارجی را آغاز کند.

درج دیدگاه