شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی و بسته بندی ازبکستان شرکت می کند

تعاون آنلاین – رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی و بسته بندی در ازبکستان خبر داد

لهراسب باقری در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه با حضور صدها شرکت از ۵۰ کشور جهان از تاریخ ۹ تا ۱۱ فروردین ۹۶ به مدت سه روز در “تاشکند” پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد .

وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، بلژیک، آلمان، هلند، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، چین، لتونی، مالزی، لهستان، روسیه، ترکیه، اوکراین، فرانسه، چک، سوئد، کره جنوبی و ازبکستان حضور خواهند داشت .

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌های بین‌المللی انواع تجهیزات فرآوری میوه، گوشت، لبنیات، آرد، فن آوری‌های کوچک مورد استفاده در باغداری و باغات انگور، تجهیزات بسته‌بندی، ترکیبات شیمیایی حفاظت از نباتات، دامپزشکی و تاسیس واحدهای گرمایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت .

باقری تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌های ایرانی که سال های گذشته در این نمایشگاه حضور داشتند در حال حاضر در بازارهای جهانی جایگاه خوبی بدست آورده اند.

وی ضمن دعوت از سرمایه گذاران و شرکت های استان برای حضور فعال در این نمایشگاه ادامه داد: حضور شرکت هایی از کهگیلویه و بویراحمد در چنین نمایشگاههایی، سبب ایجاد زمینه همکاری بین این شرکت ها و شرکت های صاحب نام خارجی خواهد شد .

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی توانمندی ها و پیشرفت های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی و غذائی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذائی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، باقری تاکید کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی جانبی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنایع غذایی و کشاورزی دنیا نیز برگزار خواهد شد .

وی اضافه کرد: علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در آن به اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند .

درج دیدگاه