جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

تعداد تعاونی فعال و تعاونی زنان زنجان چقدر است؟

امسال تعاونی های تولیدی زیادی تشکیل می شود

از ۴هزار تعاونی فعال در استان زنجان ۱۵۰ تعاونی بانوان در استان فعال است که خوشبختانه روند فعالیت بانوان در تعاونی ها رو به رشد است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: روند فعالیت بانوان در تعاونی ها رو به رشد است و در حال حاضر ۱۵۰ هزار تعاونی بانوان در سطح استان زنجان فعال است.
به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی از وجود چهار هزار تعاونی ثبت‌شده در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۵۰ تعاونی بانوان در استان زنجان فعال است که خوشبختانه روند فعالیت بانوان در تعاونی ها رو به رشد است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود و لزوم توجه به تقویت و توسعه تعاونی‌های بانوان در استان زنجان مورد تأکید اداره کل است.

یوسفی تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر می‌شود و در دولت تدبیر و امید فعال شدن تعاونی‌ها در دستور کار است و طی سال‌های اخیر فعالیت تعاونی‌ها در استان زنجان تسهیل شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تعاونی‌های بانوان در بخش‌های صنایع‌دستی و فرش دستباف فعال هستند.

یوسفی به تعاونی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: مشکل تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی استان به‌زودی رفع می‌شود.

وی ابراز کرد: در استان جلسات لازم برای رفع مشکل تعاونی‌ها مسکن با مدیریت لازم با اعضای هیئت‌مدیره تعاونی‌ها انجام می‌شود.

درج دیدگاه