پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

یک مقام مسئول:هیچ گونه کمبودی در توزیع سبد غذایی وجود ندارد

مدیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: خانواده ها برای دریافت سبد غذایی خود هیچگونه عجله و نگرانی نداشته باشند چرا که در توزیع سبد غذایی هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد. به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل؛ اصغر مناف زاده، مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل […]

مدیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: خانواده ها برای دریافت سبد غذایی خود هیچگونه عجله و نگرانی نداشته باشند چرا که در توزیع سبد غذایی هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل؛ اصغر مناف زاده، مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل در بازدید از روند توزیع سبد غذایی در فروشگاه رفاه عنوان کرد که هیچ گونه کمبود کالا در توزیع سبد غذایی در فروشگاه های طرف قرارداد وجود ندارد.

در این بازدید که مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز حضور داشت بر استمرار نظارت بر نحوه توزیع کالا در بین مشمولین از سوی وی تاکید شد.

مناف زاده، در ادامه گزارش خود عنوان کرد که خانواده ها برای دریافت سبد غذایی خود هیچگونه عجله و نگرانی نداشته باشند چرا که در توزیع سبد غذایی هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد .

وی از مشمولین درخواست کرد که هر گونه مشکل و یا احیای تخلف از سوی فروشگاههای طرف قرارداد را جهت رسیدگی کارشناسی و برخورد با متخلفین به واحد امور اجتماعی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۰۰۱۹ تماس و موارد تخلف را اطلاع دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل چهارمین مرحله توزیع سبد غذایی از دو آبان ماه سال جاری آغاز گردیده و همچنان ادامه دارد واز زمان توزیع سبد غذایی بطور متوسط روزانه ۵۰۰ نفر به فروشگاه های طرف قرارداد رفاه مراجعه و اقلام خود را دریافت کرده اند.

درج دیدگاه