پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

ثبت بیش از یک هزارو۳۵۷ طرح اشتغالزا روستایی در البرز

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: یک هزار و ۳۵۷ طرح اشتغال روستایی در سامانه کارا این استان ثبت شده است .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: یک هزار و ۳۵۷ طرح اشتغال روستایی در سامانه کارا این استان ثبت شده است .

به گزارش تعاون آنلاین، اسماعیل خلیلی روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان البرز افزود: از مجموع این تعداد، ۲۵۳ طرح در کمیته فنی مصوب، ۲۱۳طرح معرفی به بانک و ۱۸ متقاضی تاکنون به دبیرخانه مراجعه نکرده اند و مابقی طرح ها نیز در چند روز اخیر مصوبه دریافت کردند.
وی ادامه داد: ۳۷۶ طرح در دست متقاضی است و دراین زمینه باید به این نکته توجه داشت که متقاضیان ثبت نام کرده اند ولی هیچ پیگیری از دستگاه اجرایی نداشته اند.
خلیلی با اشاره به گزارش سامانه کارا در اشتغال فراگیر نیز افزود: دراین زمینه ۴۰۸ طرح ثبت نام شده و ۷۰ طرح در کمیته فنی مصوب شده است .
وی خاطرنشان کرد: دراشتغال فراگیر نیز ۱۳۶ طرح در دست متقاضی است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه به تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی اشاره کرد وافزود: براین اساس ۲۵۳ طرح در کمیته فنی با پیش بینی اشتغالزایی برای سه هزار و ۲۱۹ نفر مصوب شده است.
وی اضافه کرد: در حوزه توسعه تعاون نیز ۴۷ طرح با پیش بینی اشتغالزایی برای ۸۱۴ نفر در کمیته فنی مصوب شده است.
خلیلی اظهار کرد: امسال ۲۰میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان برای مشاغل خانگی اعتبار پیش بینی شده و طی چهار ماه گذشته هفت هزار و ۳۴۱ نفر در سامانه اشتغال ثبت نام داشتند.
دراین نشست عملکرد بانکها در ارایه تسهیلات اشتغالزایی و شهرستانها بصورت ویژه با حضور استاندار البرز مورد بررسی قرار گرفت.

درج دیدگاه