شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

 یک هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار در استان مرکزی پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری در این استان پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری در این استان پرداخت شد.

به گزارش تعاون آنلاین،«محمد تقی آبایی» افزود: این تسهیلات به یک هزار و ۴۶۲ طرح متقاضی مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده است.

وی ادامه داد:  پرداخت این تسهیلات سه هزار و ۱۷۳ اشتغال به همراه داشت که ۱۶۱ شغل در مناطق روستایی و عشایری شهرستان آشتیان، ۷۶۱ مورد در اراک، ۱۱۰ شغل در تفرش، ۲۲۷ مورد در خمین، ۳۱۲ شغل در خنداب، ۶۷ شغل در دلیجان، ۲۱۸ مورد در زرندیه، ۳۶۱ شغل در ساوه، ۳۶۰ شغل شازند، ۲۱۵ فقره در فراهان، ۹۲ شغل در محلات و ۲۸۹ مورد نیز در شهرستان کمیجان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۱۵ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۶۱ میلیارد و ۳۰۵ ریال برای دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای اجرای این طرح تا کنون به بانک‌های عامل استان معرفی شد که پرداخت این تسهیلات پنج هزار و ۳۸۳ اشتغال جدید در استان ایجاد می کند.

آبایی گفت: ۶۸۹ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۳۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در بانک های عامل استان مرکزی در دست بررسی است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۵۲۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۲۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال در بانک های عامل استان مصوب شده و یک هزار و ۴۷۶ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۷۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال در مرحله انعقاد قرارداد است و پرداخت این منابع مالی سه هزار و ۲۳۲ اشتغال در استان به همراه دارد.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور و بهره مندی از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی، ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

درج دیدگاه