شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

 ۱۲ هزار شغل در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

مهارت-صندوق-توسعه-ملی-پاک-سرشت-جوانان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی در قالب تفاهم نامه‌ای طی ۲ سال، ۱۲ هزار شغل در این استان ایجاد می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی در قالب تفاهم نامه‌ای طی ۲ سال، ۱۲ هزار شغل در این استان ایجاد می‌شود.

میزان تسهیلات پرداختی خراسان جنوبی اعلام شد

محمد مخبر در حاشیه افتتاح طرح‌های مشارکت اقتصادی در بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: همچنین پروژه‌های زیربنایی و رفاهی در شهرستان‌هایی مانند نهبندان و سربیشه انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای ادامه طرح‌های توسعه‌ای که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اجرا شده نیز اعلام آمادگی می‌کنیم تا از نهایت ظرفیت‌ها استفاده شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: طرح توسعه‌ای این ستاد تاکنون ۱۳ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در این استان ایجاد کرده است که بخشی از آنها در این سفر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام اقدامات زیادی از جمله پروژه‌های زیربنایی، رسیدگی به بیماران، ساخت بیمارستان، قرض‌الحسنه، خانه بهداشت و ساخت مدارس را انجام می‌دهد اما کار اصلی ما ایجاد اشتغال است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عصر امروز (دوشنبه) بدو ورود به بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و مسئولان این استان قرار گرفت و در گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۲ طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور با مشارکت بنیاد برکت شامل جوجه تن طلا که محصول آن جوجه یکروزه است و مزرعه پرورش مرغ تخم‌گذار، با حضور محمد مخبر در خراسان جنوبی افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های مشارکت اقتصادی، طرح اشتغالزایی اجتماع محور سحاب (سرمایه گذاری حمایتی  اشتغال برکت) در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار خراسان جنوبی و امضای تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری خراسان جنوبی از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه مخبر و هیات همراه به استان است.

درج دیدگاه