پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

۱۴۱میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ۲۵۳۸ شغل در کرمانشاه ایجاد کرد

هیجدمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاه های اجرایی عضو در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد. به تعاون‌آنلاین، حسن عزیزی مدیرکل […]

هیجدمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاه های اجرایی عضو در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.
به تعاون‌آنلاین، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پرداختی تسهیلات از محل اشتغال روستایی و عشایری گفت: تاکنون ۷۴ درصد تسهیلات ابلاغی از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری توسط بانک های عامل به مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان پرداخت شده که با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۲۵۳۸ نفر در استان ایجاد شده است.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در خصوص پرداخت تسهیلات از محل مناطق زلزله زده گفت: از سهم ابلاغی تسهیلات مناطق زلزله زده نیز تاکنون ۲۱ درصد به مبلغ ۶۳ میلیارد تومان توسط بانک های عامل پرداخت شده و زمینه برای ۴۰۱۱ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.
حسن عزیزی در این جلسه به برنامه سند اجرایی اشتغال شهرستان ها اشاره کرد و ادامه داد: برای رسیدن نرخ بیکاری مناسب تا پایان برنامه ششم، باید ضمن توجه ویژه به بهبود و افزایش بهره وری در بخش های مختلف اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار، راهبرد مناسبی در جهت جذب منابع و سرمایه گذاری در مسیر توسعه اشتغال استان در حال تدوین است.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه با بیان اینکه در استان همدلی و انسجامی خوبی بین مردم و مسئولان وجود دارد، بیان کرد: باید در تمام مسئولان در جذب سرمایه گذار تلاش کنند چرا که توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در جلسه گفت: دولت تدبیر و امید به مقوله اشتغال به صورت ویژه پیگیری می کند و حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال در اختیار استان قرارداده است و یک پتانسیل بسیار مناسبی است که برخی از مشکلات اقتصادی استان را برطرف نماییم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز زمان حمایت از تولید می باشد و یک فرصت طلایی برای رشد اقتصادی و توسعه اشتغال استان ایجاد شده است و انتظار داریم مدیران ارشد استان و دستگاه های اجرایی در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

درج دیدگاه