جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

۱۵۶ هزار نفر از مردم قزوین شاغل هستند

تعاون آنلاین – مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان قزوین گفت: نزدیک به ۱۵۶هزار و ۴۱ نفر در قزوین شاغل هستند.

مسعود بابایی اظهار داشت: ۱۵۶ هزار و ۴۱ نفر در استان قزوین بیمه شده اجباری هستند که تعداد شاغلان استان قزوین را نشان می‌دهد چرا که با سخت‌گیری‌های سازمان در حال حاضر بخش زیادی از شاغلان بیمه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع با احتساب ۷ هزار و ۹۱۶ نفر که در استان قزوین از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند تعداد بیمه شدگان در مجموع در استان قزوین ۲۳۹ هزار و ۷۶۸ نفر است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در ۹ ماه نخست امسال در قزوین گفت: بررسی تعداد بیمه شدگان در ۹ ماه نخست امسال نشان از کاهش نرخ بیکاری و اشتغال‌زایی جدید در استان دارد.

بابایی افزود: در ۸ ماه نخست امسال ۵ هزار و ۸۵۳ شغل جدید در استان قزوین اجاد شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت نزدیک به ۸ هزار و ۱۴۴ بیمه شده جدید در استان قزوین مشغول به کار شده اند و این تعداد بیمه شده جدید نشان از کاهش ۱۴ هزار و ۴۹۸ نفری نرخ بیکاری در استان قزوین دارد.

به گزارش تسنیم، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: با بررسی‌های انجام شده در حال حاضر ۴۵ هزار و ۳۱۸ بازنشسته در استان قزوین وجود داد که مجموع مستمری بگیران قزوین را به ۶۲ هزار و ۵۳۱ نفر رسانده است.

بابایی همچنین از کاهش شکایات کارگری در قزوین خبر داد و افزود: در ۸ ماه نخست امسال شکایات و دادخواست‌های کارگری در قزوین ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

درج دیدگاه