چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

 ۱۶۸۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار در مرکزی پرداخت شد

آبایی گفت: بیشترین تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان مرکزی در بخش دستگاه های حمایتی نیز به طرح‌های کشاورزی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی گفت: یک هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از ابتدای اجرای طرح تا کنون در این استان پرداخت شد.

به گزارش تعاون آنلاین، «محمدتقی آبایی» افزود: این تسهیلات در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان مرکزی به یک هزار و ۲۹۰ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات به ۲۴۷ طرح در بخش صنعت، ۹۲۹ طرح در بخش کشاورزی و ۸۴ طرح در بخش خدمات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز ی خاطرنشان کرد: ۵۵ درصد این طرح ها به طرح های جدید، ۳۵ درصد طرح ها توسعه ای و ۱۰ درصد برای تامین منابع سرمایه در گردش طرح ها و افزایش ظرفیت تولید تعلق گرفته است.

آبایی گفت: بیشترین تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان مرکزی به دلیل وجود متقاضی بهره مندی از این طرح به بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۳۶۹ طرح از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان مرکزی توسط بانک های عامل به افراد تحت پوشش دستگاه های حمایتی استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی افزود: طرح های دستگاه حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید پس از ثبت نام در سامانه کارا و تایید دستگاه های اجرایی و نهاد های حمایتی استان به کمیته اجرایی ملی در تهران ارسال و پس از تایید به بانک های عامل برای پرداخت معرفی می شوند.

آبایی گفت: بیشترین تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان مرکزی در بخش دستگاه های حمایتی نیز به طرح‌های کشاورزی پرداخت شده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

درج دیدگاه