جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

۲۲تن برنج هندی در هشترود توزیع می شود

تعاون آنلاین – رییس شرکت تعاونی شهرستان هشترود گفت: ۲۲تن برنج هندی برای حمایت از مصرف کنندگان و کنترل بازار در هشترود توزیع می شود.

علی عزیزی اظهار داشت: مقدار ۲۲تن برنج هندی باقیمت مصوب دولتی ۳۸۲۰۰ ریال در سه منطقه هشترود عرضه می شود.

وی با بیان اینکه محل توزیع این محصول نمایشگاه بهاره واقع در محوطه مسجد جامع است، افزود: همچنین این برنج ها در فروشگاه شرکت تعاونی و بخش نظر کهریزی نیز توزیع می شود.

رییس شرکت تعاونی هشترود از توزیع میوه شب عید نیز خبر داد و گفت: قرار است که به زودی قیمت مصوب پرتقال و سیب از طرف کمیته راهبردی استان اعلام شود و از ۲۴ اسفند نیز با قیمت مصوب فروش این دو محصول اغاز خواهد شد.

عزیزی تصریح کرد: این اداره تا کنون مقدار ۱۸۰۰تن کود شیمیایی سهمیه بهاره در بین کشاورزان شهرستان هشترود و اهالی روستاهای نظر کهریزی، درین سو، اتش بیگ و ذوالبین و سلوک توزیع کرده است.

رییس شرکت تعاونی هشترود ادامه داد: در راستای حمایت از کشاورزان منطقه مقدار ۳هزارتن بذر ۷۰۰ریال در هر کیلو زیر قیمت در اختیار این قشر زحمت کش قرار داده ایم که با حساب خود بذر وبا احتساب ۷۰۰ریال  در هر کیلو مبلغ ۲۱۰میلیون تومان زیر قیمت فروخته ایم.

عزیزی در پایان به بخشودگی ۶درصد جرایم دیر کرد وام های معوقه اشاره کرد و گفت : آن دسته از کشاورزانی که از واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی علی اباد و ذولبین وام دریافت کرده اند درصورت تسویه کامل معوقه خود از این بخشودگی استفاده خواهند کرد.

درج دیدگاه