چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

 ۵۷۰ هزار کارت مرزنشینی در هرمزگان صادر می‌شود

رئیس اتاق تعاون هرمزگان گفت: ۵۷۰ هزار کارت مرزنشینی در هرمزگان برای واجدین شرایط صادر می‌شود. به گزارش تعاون آنلاین،‌ عباس سالاری در نشست اماندهی مبادلات مرزی در استان هرمزگان گفت: در مرحله جدید از فعال‌سازی تعاونی‌های مرزنشینی در استان هرمزگان، ۵۷۰ هزار کارت مرزنشینی صادر خواهد شد. وی افزود: هزینه صدور هر کارت مرزنشینی […]

رئیس اتاق تعاون هرمزگان گفت: ۵۷۰ هزار کارت مرزنشینی در هرمزگان برای واجدین شرایط صادر می‌شود.

به گزارش تعاون آنلاین،‌ عباس سالاری در نشست اماندهی مبادلات مرزی در استان هرمزگان گفت: در مرحله جدید از فعال‌سازی تعاونی‌های مرزنشینی در استان هرمزگان، ۵۷۰ هزار کارت مرزنشینی صادر خواهد شد.

وی افزود: هزینه صدور هر کارت مرزنشینی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده که ما بالا بودن این هزینه را در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی هرمزگان به ریاست استاندار هرمزگان مطرح کرده‌ایم و ایشان پیگیر کاهش هزینه صدور این کارت هستند تا بتوانیم انگیزه لازم را در میان روستائیان ساکن در مرزها به منظور دریافت این کارت ایجاد کنیم.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان با بیان این که مردم باید منفعتی از ناحیه دریافت این کارت داشته باشند، خاطرنشان کرد: رونق دادن به فعالیت تعاونی‌های مرزنشین در نشست‌های متعددی با مسؤولان عالی استان مورد بررسی قرار گرفته است و شاهد تحرک بسیار خوبی برای احیای فعالیت تعاونی‌های مرزنشین در هرمزگان هستیم.

سالاری همچنین از دستور ویژه استاندار هرمزگان مبنی بر حل مشکلات مالیاتی شرکت‌های تعاونی مرزنشین خبر داد.

درج دیدگاه