پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

۱۲۰۰ شغل جدید در استان ایلام ایجاد می‌شود

استاندار ایلام گفت: با شروع بکار چند طرح بزرگ صنعتی استان در سال جاری نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد. به گزارش تعاون انلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای راهبردی جمعیت استان اظهارکرد: امروز […]

استاندار ایلام گفت: با شروع بکار چند طرح بزرگ صنعتی استان در سال جاری نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

به گزارش تعاون انلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای راهبردی جمعیت استان اظهارکرد: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و جنگ اقتصادی با تمام قدرت علیه ما اجرا می شود، در این شرایط مسؤولان باید امید آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم، افزود: مشارکت و همراهی مردم برای غلبه بر مشکلات و مقاومت در برابر دشمنان ضروری است.

استاندار ایلام تاکید کرد: شاید در شرایط سختی راحت ترین کار ممکن انتقاد، گله و شکایت باشد، در حالی که مهم‌ترین کار امروز، امید آفرینی با خلق فرصت‌ها و لحظات خوب برای مردم چون ایجاد اشتغال و رفع مسائل و مشکلات آنان است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به روند خوب اشتغالزایی در استان، تصریح کرد: ظرف چند ماه آینده با شروع به کار چند پروژه مهم در استان چون پروژه نفتی آذر و سروک، پروژه دانان و دانا نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می شود که این میزان چیزی غیر از برنامه های اصلی اشتغالزایی چون تسهیلات روستایی و فراگیر توسط دستگاه های ذیربط است.

درج دیدگاه