سه شنبه, فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: تعاونی‌ها موتور محرکه رونق تولید هستند

تعداد تعاونی‌های فعال در شهرستان ری چقدر است؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تعاونی‌ها را موتور محرکه رونق تولید برشمرد. به گزارش تعاون انلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “سیدنور محمدپور” در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشین خوزستان- که در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزارشده- با تاکید برتوجه […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تعاونی‌ها را موتور محرکه رونق تولید برشمرد.

به گزارش تعاون انلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “سیدنور محمدپور” در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه اتحادیه تعاونی های مرزنشین خوزستان- که در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزارشده- با تاکید برتوجه ویژه به شعار سال ۹۸ گفت: اهمیت به تعاونی ها سبب شتاب بخشیدن به رونق تولید خواهد شد.

وی گفت: برای غلبه بر مشکل های اقتصادی و شکست تحریم ها باید به تولید ملی اهمیت داد شود. رونق تولید- که به درستی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال جدید انتخاب شده است- باید دغدغه واقعی همه دلسوزان نظام باشد.

دبیر شورای اشتغال خوزستان، استفاده از ظرفیت بخش تعاونی را از اصلی ترین اهرم های موفقیت شعار سال دانست و با تاکید بر نقش شرکت های تعاونی در تعادل اقتصادی جامعه خواستار نقش آفرینی بیشتر تعاونی ها در سال جدید در اقتصاد کشور شد.

محمدپور از تعاونی ها به عنوان نیروی محرکه رونق تولید یاد کرد و گفت: توجه به نقش و ظرفیت تعاونی ها در قانون اساسی بی شک در شتاب گرفتن تولید موثر خواهد بود و وابستگی به بیرون از کشور را کاهش می دهد.

عضو شورای اداری خوزستان باور داشتن به اعتماد مردم و مشارکت آن ها را پیش فرض اصلی حرکت در قالب تعاونی دانست و گفت: مردم هرکجا مورد توجه و اعتماد قرار گیرند خود برای غلبه بر مشکل ها پیشقدم می شوند و امروز در حوزه اقتصاد نیز با تکیه بر قدرت مردم می توانیم موانع را به آسانی پشت سر بگذاریم.

محمدپور در پایان تکیه بر اندیشه و نیروی جوانان را عامل مهمی در موفقیت شعار سال دانست و اظهار کرد: تاکید رهبری در بیانیه گام دوم بر نیروی جوان می تواند منجر به تحول مثبت اقتصادی در زمینه تولید شود و رونق تولید را به دست جوانان و تلاشگران همه عرصه های اقتصادی و علمی به ویژه حوزه های دانش بنیان ممکن سازد.

درج دیدگاه