جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

۲۶۰۰ تعاونی و اتحادیه درچهارمحال و بختیاری فعالیت دارند

تعاون آنلاین – مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶۰۰ تعاونی و اتحادیه فعال در استان چهارمحال و بختیاری داریم که ۶۷۰۰ نفر در آن عضویت دارند.

سید عباس جزایری مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶۰۰ تعاونی و اتحادیه فعال در استان چهارمحال و بختیاری داریم که ۶۷۰۰ نفر در آن عضویت دارند.

جزایری افزود:این تعاونی ها و اتحادیه ها با سرمایه سیصد پانزده میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۳۰۰۰۰ نفر تشکیل شده است .

وی اظهار داشت:در راستای اجرای طرح مسکن مهر تعداد ۱۱۴ شرکت تعاونی فعالیت خود را آغاز کردند که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ساخت بیش از تعداد ۶۵۰۰ واحد مسکونی با احتساب شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پیش بینی و عملیاتی گردید که از این تعداد تاکنون تعداد ۵۶۰۰واحد تکمیل و تحویل اعضاء گردیده است.

جزایری خاطرنشان کرد: تدوین برنامه های آموزشی منظم برای مدیران و اعضاء شرکتهای تعاونی در مقاطع یک ماهه ، سه ماهه و یک ساله در دو گروه پودمانهای الزامی و اختیاری که هم اکنون در حال اجرا می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:با توجه به جایگاه تعاونی ها،باید در جهت تقویت و ارتقای تعاونی ها تلاش شود چرا که نقش مهمی در اشتغال زایی و تولید دارند و می توانند فرصت های شغلی مناسبی را ایجاد کنند.

وی افزود:در سایه تعامل و در چارچوب های قانونی باید یکایک مشکلات تعاونی ها را مورد ارزیابی قرار داد در طول سال جلسات زیادی در جهت رفع مشکلات تعاونی ها تشکیل شود و با احصاء این مشکلات در صدد رفع موانع جدی در مسیر تعالی تعاونی ها هستیم .

درج دیدگاه