جمعه, آبان ۲۵, ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: شنیدن صدای مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان از مهمترین وظایف مدیران است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، «فرزاد پیشکاری» با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شهروندان در دیدار های مردمی به کار خواهیم گرفت، خدمت بی منت و شبانه روزی را از وظایف و سیاست های وزارت کار دانست و اظهارکرد: با توجه به گستردگی و […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، «فرزاد پیشکاری» با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شهروندان در دیدار های مردمی به کار خواهیم گرفت، خدمت بی منت و شبانه روزی را از وظایف و سیاست های وزارت کار دانست و اظهارکرد: با توجه به گستردگی و حجم کاری فراوان این اداره کل و مشکلات مردم در حوزه های گوناگون، دیدار های مردمی را هر روز با هدف گره گشایی و رفع مشکلات مردم، ایجاد فضایی صمیمی، کم کردن فاصله شهروندان با مسوولان و کسب رضایتمندی جامعه در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: ملاقات‌های حضوری حرکتی است که به طور مستقیم با مشکلات کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان، جامعه کار و تولید و آحاد مختلف مردم آشنا و اقدام به رفع آن می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ضمن تأکید بر تعامل مردم و مدیران تصریح کرد: از مهمترین اهداف مدیران باید جلب اعتماد عمومی مردم باشد و بر همین اساس رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در تعامل با مردم از طریق دیدارهای چهره به چهره است.

وی ادامه داد: در ملاقاتهای مردمی با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال رفع این مشکلات و ایجاد آرامش در بین مردم هستیم و دیدارهای چهره به چهره با اعتماد سازی، زمینه رضایتمندی در جامعه را تقویت می کند.

شایان ذکر است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان دیدار های مردمی را هر روز در دستور کار خود قرار داده و مردم می توانند مشکلات خود را در حوزه های مختلف بصورت مستقیم و چهره به چهره با حضور در اداره کل کار استان مطرح کنند.

درج دیدگاه