جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

اعلام شرایط شرکت در سیزدهمین جشنواره تعاونگران برتراصفهان

آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونگران برتر استان البرز

علیرضا تیغ ساز مدیر تعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به آغاز ثبت نام در سیزدهمین جشنواره ملی تعاون گران برتر، فهرست مدارک و مستندات لازم برای شرکت در این جشنواره ملی اعلام می شود . به گزارش تعاون آنلاین ، وی ارائه اساسنامه شرکت تعاونی، گواهی […]

علیرضا تیغ ساز مدیر تعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به آغاز ثبت نام در سیزدهمین جشنواره ملی تعاون گران برتر، فهرست مدارک و مستندات لازم برای شرکت در این جشنواره ملی اعلام می شود .
به گزارش تعاون آنلاین ، وی ارائه اساسنامه شرکت تعاونی، گواهی ثبت اختراع(در صورت وجود) و گواهی ثبت برند به نام تعاونی (نام و نشان تجاری)(در صورت وجود) را از جمله مدارک مورد نیاز اعلام کرد .
به گفته وی ترازنامه سال های ۹۳ تا۹۶، گواهی­ها یا اسناد مربوط به صادرات کالا(برگ سبز گمرکی و …)، گواهی یا اسناد مربوط به آموزش هیات مدیره/اعضاء/کارکنان و گواهی های بین المللی، ایزو و …. یا پروانه R&D از وزارت صنعت و یا وزارت علوم نیز از جمله این مدارک تلقی می شود .
به گفته وی سایر اسناد و مدارک مورد نیاز به این شرح هستند: اسناد مربوط به خرید ماشین­آلات، تجهیزات، نرم­افزار، حق امتیاز اختراعات و …، ارائه تاییدیه­های اعلامی از جمله گواهی سبز بین­المللی، گواهی سبز ملی، تاییدیه­های محیط­زیست و … به تعداد اعلام شده، ارائه گواهی یا اسناد مربوط به اخذ وام با بهره اعلامی، قراردادهای آموزشی، فاکتور خرید لوازم و بسته­های آموزشی، پرداخت حق­التدریس، حق سخنرانی و …، قراردادهای مشاوره، لیست بیمه کارکنان مربوط به سال های ۹۵ یا۹۶ و در صورت عدم وجود لیست بیمه، تایید اداره کل و لوح و نشان­های دریافتی در کنار مدارک مربوط به حضور در همایش های علمی و سایر جشنواره های ملی یا بین المللی و مستندات مربوط به حضور در نمایشگا ه های داخلی یا خارجی.
لازم به ذکر است کپی مدرک تحصیلی اعضاء هیأت مدیره و تصویر تابلوی شرکت با ذکر نام تعاونی نیز مورد نیاز خواهد بود.

درج دیدگاه