شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

سامانه‌های مرتبط با شفافیت در وزارت تعاون رونمایی شد

سامانه‌های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در بخش های تعاون، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، اشتغال و تامین اجتماعی با حضور رییس جمهوری رونمایی شد. به گزارش تعاون‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» صبح امروز – دوشنبه – با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه […]

سامانه‌های مرتبط با شفافیت و مبارزه با فساد در بخش های تعاون، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، اشتغال و تامین اجتماعی با حضور رییس جمهوری رونمایی شد.
به گزارش تعاون‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» صبح امروز – دوشنبه – با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن رونمایی از این سامانه‌ها، با توضیحات مسوولان و مدیران ذیربط در جریان چگونگی اقدامات و فعالیت‌های این سامانه‌ها قرار گرفت.
سه سامانه مرتبط با شفافیت و‌ مبارزه با فساد در حوزه‌های تعاون، بهزیستی و صندوق بازنشستگی و سامانه ناظر پایش سیاست ها و برنامه های اشتغال کشور از جمله این سامانه‌ها هستند.
همچنین سامانه نسخه الکترونیکی مراکز درمانی به منظور حذف دفترچه های درمانی و پایش الکترونیک و یکپارچه نظام سلامت رونمایی و به طور فراگیر در سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفت.
در این سامانه که تاکنون متشکل از ۳۷۸ مرکز درمانی ملکی متعلق به سازمان تامین اجتماعی و ۴ هزار پزشک طرف قرارداد این سازمان است، نزدیک به ۱۱۰ میلیون نسخه صادر و ثبت شده است.
در برگیری پرونده الکترونیک درمان بیماران، کنترل هزینه ها و تداخلات دارویی و ۳۰ درصد کاهش صدور دفترچه به لحاظ پذیرش بیماران با استفاده از کد ملی از جمله مزیت‌های این سامانه است.
رییس جمهوری تا ساعتی دیگر با مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در محل این وزارتخانه دیدار و گفت و گو می کند.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری پیش از نشست امروز دوشنبه (ششم اسفند ماه) با مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با حضور در وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی (۱۴ آبان ماه)، راه و شهرسازی (۱۹ آذرماه) ، نیرو (۱۰ دی ماه) و جهاد کشارزی (۱۷ دی ماه)، ارتباطات و فناوری اطلاعات (اول بهمن ماه)، ضمن بازدید و سخنرانی، سیاست ها، اولویت ها و انتظارات دولت دوازدهم از این وزارتخانه ها را تشریح کرد.
در این جلسات هر کدام از وزیران و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد این وزاتخانه گزارش هایی از برنامه ها و اقدامات انجام شده، دستاوردها و نتایج، طرح های در دست اجرا و مشکلات و موانع پیش رو به رئیس جمهوری ارائه دادند.