پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

تولیدکنندگان، قدرت خرید گروه‌های کم‌درآمد را مدنظر داشته باشند

اقدامات تعاونی ها برای حمایت از کالای ایرانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان افزایش کیفیت تولید محصولات داخلی را باعث ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد در کشور عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: تولیدکنندگان باید در تولید محصولات خود، قدرت خرید گروه‌های کم‌درآمد جامعه را نیز مدنظر داشته باشند.
به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی با اشاره به اینکه یکی از دلایل استقبال افراد از محصولات خارجی، ارزان‌قیمت بودن آن است، افزود: به همین خاطر و با توجه به اینکه اولویت امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، حمایت از کالای ایرانی است، لذا تولیدکنندگان باید قدرت خرید گروه‌های کم‌درآمد جامعه را نیز مدنظر قرار دهند.
وی با بیان اینکه قطع یقین منظور از حمایت از کالای ایرانی، محصولات بی‌کیفیت نبوده و باید محصولات از کیفیت و قیمت مناسبب برخوردار باشند تا مورد حمایت مصرف‌کننده قرار گیرند، ادامه داد: تولیدکنندگان باید بپذیرند که در یک شرایط رقابتی می‌توانند کالای باکیفیت تولید کنند و خریداران را در شرایط انتخاب قرار دهند، در غیر این صورت، کالای ایرانی قادر به رقابت با محصول خارجی نخواهد بود.
این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت مردم به‌عنوان مصرف‌کننده عامل اصلی برای تحقق شعار سال است، اظهار کرد: فارغ از حمایت مردم، آنچه که مسئولان در این زمینه بر عهده دارند این است که به بهبود فضای کسب و کار کمک کنند تا اعتماد و اطمینان حداقلی برای سرمایه‌گذاری اعم از داخلی و خارجی ایجاد شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان همچنین افزایش کیفیت تولید محصولات داخلی را باعث ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد در کشور عنوان کرد.

درج دیدگاه