شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

تعاونی ها بانوان را به فعال اقتصادی تبدیل کردند

خطیبی: در حال حاظر این تعاونی علاوه بر آموزش هنر صنایع دستی در زمینه تولید انواع پوشاک فعالیت دارد و توانسته ایم با حضور در نمایشگاه های مختلف در داخل و خارج استان البرز، هنر صنایع دستی را به نمایش عموم بگذاریم. از دیگر اهداف ما در این شرکت فرآوری و بسته بندی میوه خشک، خشکبار و حبوبات است و در همین راستا شعبه دیگری را در روستای احمدآباد شهرستان نظرآباد راه اندازی کردیم .

تعدادی از بانوان نظرآبادی علاوه بر رسیدگی به خانواده خویش، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی را نیز بر عهده گرفته اند.

به گزارش تعاون آنلاین، فاطمه خطیبی کارآفرین و مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان نگین زرین شهرستان نظرآباد گفت: هدف از تشکیل این تعاونی توسعه هنر صنایع دستی و ایجاد فضای کار مناسب برای بانوان است.

وی با اشاره به عضویت ۵۰نفر از بانوان شهرستان نظرآباد در شرکت تعاونی زنان نگین زرین ‌این شهرستان گفت: نخستین هدف ما از تشکیل تعاونی، مشارکت بانوان شهرستان در فعالیت های اقتصادی است و امیدواریم با افزایش اعضا بتوانیم زمینه کاری خود را گسترش دهیم.

خطیبی گفت: در حال حاظر این تعاونی علاوه بر آموزش هنر صنایع دستی در زمینه تولید انواع پوشاک فعالیت دارد و توانسته ایم با حضور در نمایشگاه های مختلف در داخل و خارج استان البرز، هنر صنایع دستی را به نمایش عموم بگذاریم. از دیگر اهداف ما در این شرکت فرآوری و بسته بندی میوه خشک، خشکبار و حبوبات است و در همین راستا شعبه دیگری را در روستای احمدآباد شهرستان نظرآباد راه اندازی کردیم .

شمس مدیر سازمان تعاون روستایی استان البرز در مراسم افتتاح شعبه دوم این شرکت تعاونی گفت: شرکت تعاونی روستایی زنان نگین زرین شهرستان نظرآباد یکی از فعال ترین تعاونی های استان البرز است و امیدواریم با افتتاح شعبه دوم در روستای احمدآباد که ظرفیت فراوانی در زمینه تولید محصولات کشاورزی مانند زعفران دارد بتوانیم در جهت بسته بندی و برند سازی این ‌محصول حرکت کنیم.

درج دیدگاه