جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

فراکسیون کار در مجلس دهم تشکیل می‌شود

محمد رضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
محمد رضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم از تشکیل فراکسیون کار و انتخابات هیئت رئیسه آن طی هفته آتی در مجلس دهم شورای اسلامی خبر داده‌است. به گزارش تعاون‌آنلاین، محمدرضا بادامچی گفته که خود او پیشنهاد تشکیل این فراکسیون را داده‌است و در عرض دو روز، ۳۵ نفر علاقه خود را برای عضویت در آن اعلام کرده‌اند […]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم از تشکیل فراکسیون کار و انتخابات هیئت رئیسه آن طی هفته آتی در مجلس دهم شورای اسلامی خبر داده‌است.

به گزارش تعاون‌آنلاین، محمدرضا بادامچی گفته که خود او پیشنهاد تشکیل این فراکسیون را داده‌است و در عرض دو روز، ۳۵ نفر علاقه خود را برای عضویت در آن اعلام کرده‌اند و این تعداد نشان‌دهنده استقبال خوبی ‌است.

بادامچی با بیان اینکه قرار است در این فراکسیون به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان مشاوره دهیم گفت: هدف از تشکیل فراکسیون کار، رسیدگی به مشکلات بیکاری و معضل کمبود و نبود کار در کشور است.

این نماینده مردم تهران که در انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال عضو لیست ۳۰ نفره ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان بوده‌است گفت: افرادی که به کار در کمیسیون اجتماعی تمایل دارند علاقه مند به مسائل و آسیب‌های اجتماعی و مسئله کار و تعاون هستند.

بادامچی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تعاون به شکلی که در قانون اساسی آمده‌، جایگاه خود را در کشور پیدا نکرده‌است گفت: اگر به فرهنگ تعاون و مشارکت توجه کنیم قطعا این بخش مهم در کشور جایگاه مناسبی خواهد داشت و با توجه به اینکه قانون اساسی هم یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در کشور را به صورت تعاونی اعلام کرده‌است، باید بخش‌های مختلف تعاونی‌ها را برای جلب بیشتر سرمایه سامان داد.

او در همین زمینه افزود: اگر سرمایه‌گذاری‌ها به صورت تعاونی صورت گیرد من یک چشم‌انداز بسیار خوب را برای اقتصاد کشور می‌بینم و ایجاد و توسعه اشتغال و پیگیری مشکلات تعاونی‌ها نیز ظرفیت بهتری را برای عملکرد آن‌ها به وجود می آورد.

بادامچی در پایان با اشاره به اینکه کشور ما یک کشور مسلمان است گفت: در فرهنگ دینی با دست به دست هم دادن، می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد اما فرهنگی که لازمه تعاون است به دلیل مشکلات پیش‌آمده مانند جنگ در کشور ما به خوبی جا نیفتاده‌است.

درج دیدگاه