جمعه, آبان ۲۵, ۱۴۰۳

معاون روابط کار تاکید کرد: ریل‌گذاری مناسب حوزه روابط کار خراسان رضوی برای پیگیری کار مردم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،«علی حسین رعیتی فرد» در نشست جمع‌بندی تیم ارزیابی معاونت روابط کار با قدردانی از اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته، اظهار کرد: در حوزه ستادی معاونت روابط کار محور کارها را بر روی پیگیری مسائل استان ها قرار دادیم تا همکاران این […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،«علی حسین رعیتی فرد» در نشست جمع‌بندی تیم ارزیابی معاونت روابط کار با قدردانی از اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته، اظهار کرد: در حوزه ستادی معاونت روابط کار محور کارها را بر روی پیگیری مسائل استان ها قرار دادیم تا همکاران این حوزه با انگیزه مضاعفی امورات جامعه هدف خود را دنبال کنند.

وی افزود: خراسان رضوی در حوزه روابط کار،یکی از استان های پیشرو و موفق کشور به شمار می رود که این مهم با تلاش و دلسوزی و مسئولیت پذیری همکاران محقق شده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خود ارزیابی و استفاده از پیشنهادات و خرد جمعی را عامل مؤثر در ارتقای کارآمدی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم بیان کرد و ادامه داد: جلب رضایت شهروندان اصل مهم و محور همه کارهاست.

رعیتی فرد گفت: در دولت سیزدهم یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در حوزه روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت، کاهش زمان بررسی به دادخواست شهروندان در مراجع حل اختلاف کار بود؛ چرا که طولانی شدن زمان رسیدگی در سالیان گذشته موجب بروز نارضایتی ها و انباشته شدن پرونده ها شده بود.

وی تأکید کرد:تا آخرین لحظه ای که تکلیف و مسئولیت داریم، برای حل مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

درج دیدگاه