چند تعاونی در استان مرکزی ثبت شد؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۹ شرکت تعاونی در سال جاری در این استان به ثبت رسیده است. به گزارش تعاون آنلاین، محمد تقی آبایی با بیان این مطلب گفت: ثبت این شرکت های تعاونی در سال جاری ۸۶۸ فرصت شغلی جدید برای در استان مرکزی به ارمغان آورده و سه […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۹ شرکت تعاونی در سال جاری در این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد تقی آبایی با بیان این مطلب گفت: ثبت این شرکت های تعاونی در سال جاری ۸۶۸ فرصت شغلی جدید برای در استان مرکزی به ارمغان آورده و سه هزار و ۵۷۵ عضو جدید نیز به اعضای تعاونی های فعال استان افزوده شده است. وی گفت: در این مدت ۹۸۰ مورد نظارت بر فعالیت تعاونی های فعال استان مرکزی صورت گرفته و ۲۱ هزار و ۸۳۶ نفر ساعت آموزش عمومی نیز برای تعاونگران برگزار شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: برای حفظ اشتغال هفت طرح تعاونی استان نیز در سال جاری ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

آبایی عنوان کرد: هفت هزار و ۵۲۸ بازرسی امسال برای حسن اجرای قانون کار و آئین نامه اجرایی کارهای سخت و زیان در استان مرکزی انجام شده است.

وی گفت: در این مدت یکهزار و ۱۳۶ نفر کارگر خارجی غیر مجاز شناسایی شده و ۵۰۴ نیروی کار داخلی از طریق مراکز کاریابی جایگزین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: برای بیش از یکهزار نفر از درخواست کنندگان مشاغل سخت و زیان آور این استان در سال جاری احکام بازنشستگی پیش از موعد صادر شده است.

۲ هزار و ۲۱۰ شرکت تعاونی فعال در استان مرکزی وجود دارد.

درج دیدگاه